رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم

لزوم توجه به مدیریت بحران سالمندی در سال‌های آینده


نایب رئیس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور:

بافت فرسوده ابر چالش شهرها


تیتر ۳

عضو شورای شهر تهران :

عدم درج ۱۷ هزار میلیارد تومان در گزارش عملکرد شهرداری تهران به هیچ وجه ربطی به اختلاف حساب یا فساد مالی ندارد

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران گفت: ۱۷ هزار میلیارد تومان از هزینه‌ها به علت «علی‌الحساب» بودن در گزارش هزینه‌ها و درآمدهای شهرداری از ابتدای سال تا پایان مهر ۱۴۰۲ درج نشده و این مساله به هیچ وجه ربطی به اختلاف حساب یا فساد مالی ندارد.


زاکانی:

گام اول اجرای طرح «من شهردارم» افتخارآمیز بود

علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین رونمایی از دومین دوره طرح «من شهردارم» با اشاره بر این مهم که مدیریت ششم شهری در تلاش است با تکیه به توان مردم، به اهداف بلند خود برای توسعه شهر برسد گفت: آرای تک‌تک شهروندان قابل استماع است و در تمام شئون اداره شهر می‌باید به توان مردمی تکیه کرد.


رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم

لزوم توجه به مدیریت بحران سالمندی در سال‌های آینده

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم با تاکید بر توجه و حمایت از زنان آسیب‌پذیر و آسیب دیده در جامعه گفت: بحران سالمندی مسئله‌ای است که باید به آن توجه کرده و زیرساخت‌های لازم را برای حمایت از سالمندان در سطح جامعه ایجاد کنیم.


نایب رئیس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور:

بافت فرسوده ابر چالش شهرها

نایب رئیس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور گفت: بر اساس قانون جهش تولید به‌ویژه ماده ۱۲، بخشی از چهار میلیون مسکن را می‌توان در بافت موجود شهرها، اراضی خالی، بافت‌های فرسوده و حاشیه‌نشین ساخت، امر مهمی که در قانون نیز منعکس شده است.


عضو شورای شهر شیراز :

دستگاه‌های فرهنگی رسالت اصلی خود را انجام نمی دهند

رضا محمدیان عضو شورای شهر شیراز گفت: متاسفانه خیلی از مسئولین، فرهنگ را در اولویت کاری نمی‎دانند و بسیاری از دستگاه‌های فرهنگی رسالت اصلی خود را انجام نمی دهند. شاهد هستیم منتظرند سازمان‌هایی چون شهرداری تمامی کارها وخدمات فرهنگی را انجام دهد درحالی که شهرداری تنها دستگاه مسئول در حوزه فرهنگی نیست و این نقطه ضعف بزرگ محسوب می شود.


خط ۲ مترو شیراز در دهه فجر به بهره برداری می رسد

رئیس کمیسیون حمل و نقل شیراز گفت: در دهه فجر شاهد انجام عملیات‌های عمرانی برای جبران مافات فاصله خدماتی بین مناطق جنوب شرقی شهر شیراز و مناطق مرکزی و شمال شهر شیراز، همچنین بهره برداری ۷۵ پروژه و۸۰ کلنگ زنی و بهره برداری خط ۲ مترو شیراز خواهیم بود.


لزوم تسریع راه‌اندازی مرکز جامع کاهش آسیب اصفهان

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اقدامات اولیه و زیرساختی برای راه‌اندازی مرکز جامع کاهش آسیب اصفهان انجام شده است، افزود: از شهردار اصفهان درخواست داریم دستور تسریع برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه را در دستور کار خود قرار دهد.





دستگیری سه کارمند شهرداری تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران موضوع دستگیری سه کارمند شهرداری تهران را تأیید کرد و گفت: از جزئیات ماجرا اطلاعی ندارم و نمی‌دانم این افراد به چه اتهاماتی دستگیر شده‌اند .





تغییرات جزئی در قانون شهرداری ها کارآمدی لازم را ندارد

الله یاری با اشاره به وضعیت نامناسب حاشیه نشینی در استان خراسان رضوی گفت: امروز شهرداری ها به تنهایی نمی‌توانند مشکلات حاشیه‌نشینی در استان خراسان رضوی را برطرف کنند و نیاز‌مند مشارکت های مردمی، بخش خصوصی و نهاد‌های دولتی هستند.


پرونده ویژه

تبلیغات

جدیدترین اخبار

پربازدیدترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آرشیو تقویمی

اردیبهشت ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
« بهمن    
۱۲۳۴۵۶۷
۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴
۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱
۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸
۲۹۳۰۳۱