رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
  • کد خبر : 971
  • چاپ خبر : پارک پیوند باید زیباتر از پارک ائل گلی تبریز باشد

پیشینیان ما در ۴۰۰ سال پیش مجموعه ائل گلی را ساخته اند آنها نه امکانات و نه توانمندی های فنی امروزین را نداشتند پس چرا امروز نتوانیم پارکی به زیبایی و حتی زیباتر از ائل گلی را در تبریز احداث کنیم.

به گزارش شورا نیوز به نقل از شهریار نیوز، دکتر صادق نجفی در مراسم افتتاح پارک پیوند و پارک ائل داغی با اعلام این مطلب گفت: در طول سه سال گذشته بیش از ۵ هزار میلیارد تومان در بخش های مختلف شهر هزینه شده است و بیشترین میزان سرمایه گذاری در قسمت های کم برخوردار و کمتر توسعه یافته تبریز صورت گرفته است.
شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تنها با همدلی و هماهنگی می توانیم کارها را جلو ببریم اظهار داشت: بازیابی هویت و عظمت گذشته تبریز همت و همکاری تمامی مردم و مسئولان را می طلبد و اگر می خواهیم به جایگاه اصلی این شهر تاریخی دست پیدا کنیم باید همه دست در دست هم برای آبادانی شهر و خدمتگذاری به شهروندان بکوشیم.
دکتر نجفی با تقدیر از مجموعه سازمان عون بن علی گفت: دو سال پیش ماموریت دادم که محل نخاله گاه شمال تبریز به پارک پیوند تبدیل شود و خوشبختانه الان با همکاری شهرداری های مناطق مختلف تبریز این مجموعه زیبا تقدیم شهروندان خواهد شد.
وی با اشاره به آماده سازی و درختکاری ۲۰۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عون بن علی گفت: به محض فراهم شدن شرایط کاشت نهال کاری و کاشت درختان مثمر در عینالی تداوم خواهد یافت و شمال تبریز به منطقه سرسبز و زیبایی تبدیل خواهد شد.
شهردار تبریز با تاکید بر اینکه بر سر راه فعالیت و خدمتگذاری به مردم همواره موانعی وجود دارد گفت: در موقع خدمت گذاری به شهروندان و فعالیت برای شهر نباید از موانع بترسیم بلکه باید با دیدن نتیجه زحمات از توسعه تبریز لذب ببریم. ما توسعه تبریز را می خواهیم و باتمام توان جلو می رویم.
دکتر نجفی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه پارک پیوند باید زیباتر از پارک ائل گلی تبریز باشد گفت: پیشینیان ما در ۴۰۰ سال پیش مجموعه ائل گلی را ساخته اند آنها نه امکانات و نه توانمندی های فنی امروزین را نداشتند پس چرا امروز نتوانیم پارکی به زیبایی و حتی زیباتر از ائل گلی را در تبریز احداث کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار