رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

سال‌های سال است موانعی در احیای بافت تاریخی و فرسوده وجود دارد

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حمایت از شهروندان برای مشارکت آنان در احیای بافت تاریخی و فرسوده گفت: بسته‌های تشویقی در نظر گرفتیم، آنچه در محدوده عمل ما بود را سعی کردیم محقق کنیم، اما شاید بخشی از مشکلات در بروکراسی اداری مانده باشد.


موافقت شورای حل اختلاف اصفهان با رفتن شهردار نجف آباد

چندی پیش شورای شهر نجف آباد مصوبه‌ای مبنی بر عزل شهردار این شهر را به تصویب رساند که این مصوبه در کمیته انطباق شهرستان رد و با اصرار شورای اسلامی شهر نجف آباد به شورای حل اختلاف استان ارجاع شد و در نهایت اعضای شورای حل اختلاف استان با این مصوبه موافقت کردند.


شناسنامه فنی ساختمان، مشکلات پیش‌فروش‌ واحدهای مسکونی را کاهش می‌دهد

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند برای واحد ساختمانی یا مجموعه مسکونی خود، شناسنامه فنی تهیه کنند، گفت: صدور این شناسنامه، مشکلات پیش‌فروش‌ واحدهای مسکونی را کاهش می‌دهد.


رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر اصفهان:

مدیریت استان باید متولی اجرای کامل رینگ چهارم اصفهان شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت استان باید متولی اجرای کامل رینگ چهارم شود، گفت: در صورت احداث این پروژه که مهم‌ترین هدف آن کاهش آلودگی هوای مرکز این کلان شهر است، تردد خودروهای باری و عبوری در رینگ سوم باید هزینه‌بر باشد.





عضو هیئت رئیسه شورای شهر اصفهان

برابری نیروهای زن و مرد در شهرداری اصفهان موضوعی بسیار مهم است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : شایسته‌سالاری و برابری نیروهای زن و مرد در شهرداری اصفهان موضوعی بسیار مهم است، لذا برای توانمندسازی و ارتقای جایگاه زنان باید اهتمام بیشتری باشد.


عضو شورای اسلامی شهر اصفهان

حضور پرشمار متکدیان در شأن شهر اصفهان نیست

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حضور پرشمار متکدیان در شأن اصفهان نیست، گفت: اگر این افراد مشمول هستند تحت حمایت خیریه‌ها واقع شوند اما اگر نیازمند نیستند و تکدی‌گری می‌کنند طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.


عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

ترافیک، ابرچالش اصفهان و کلانشهرها

رئیس کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ابرچالش جدی در همه کلانشهرهای کشور از جمله اصفهان در حال حاضر بحث ترافیک و حمل و نقل است.


نایب رئیس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور:

بافت فرسوده ابر چالش شهرها

نایب رئیس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور گفت: بر اساس قانون جهش تولید به‌ویژه ماده ۱۲، بخشی از چهار میلیون مسکن را می‌توان در بافت موجود شهرها، اراضی خالی، بافت‌های فرسوده و حاشیه‌نشین ساخت، امر مهمی که در قانون نیز منعکس شده است.


رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان

مسئله بازار دغدغه نخست مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مسئله بازار دغدغه نخست مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بوده است، گفت: دستور آماده‌سازی فرایندی برای تشکیل هیئت امنای بازار به فرمانداری داده شد.



نایب رئیس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور خبر داد:

هزار میلیارد تومان بودجه برای احداث مسکن در تبریز

فریدون بابایی‌اقدم گفت : در تبریز هزار میلیارد تومان بودجه برای احداث مسکن در نظر گرفتیم که بخشی از آن برای جابه‌جایی مناطق حاشیه‌نشین و بخشی مربوط به پروژه‌هایی است که در قالب قرارگاه مسکن در اختیار شهرداری مناطق قرار می‌گیرد.



پرونده ویژه

تبلیغات

جدیدترین اخبار

پربازدیدترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آرشیو تقویمی

فروردین ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
« بهمن    
 123
۴۵۶۷۸۹۱۰
۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷
۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴
۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱