رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
  • کد خبر : 12695
  • چاپ خبر : توجه بیشتر به مناطق محروم با توزیع عادلانه درآمد شهرداری

رئیس شورای شهر شیراز  از نگاه عدالت‌محور این شورا و شهرداری شیراز در توزیع اعتبارات و اجرای پروژه‌ها در نقاط مختلف شهر سخن گفت و افزود: تمام درآمد شهرداری شیراز که بر مبنای بودجه نگارش شده، توزیع خواهد شد تا عدالت در تمامی مناطق رعایت شود و به مناطق محروم بیشتر توجه خواهد شد.

به گزارش شورانیوز، سید ابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، ۱۰ بهمن‌ماه در نشستی با اصحاب رسانه اظهار کرد: توقع ما از رسانه‌ها، صرفا حمایت از مسئولان نیست و اعتقاد داریم که رسانه می‌تواند یک رکن در تربیت شهروند خوب باشد.

وی گفت: اگر در تربیت انسان، رکنی به نام خانواده وجود دارد، رکنی به نام رسانه‌ هم باید در کنار آن تعریف شود و ما نیز اعتقاد به رفتار تعاملی با حوزه رسانه داریم.

حسینی با بیان اینکه شورای ششم برای خود چشم‌انداز و رویکرد مشخصی بر مبنای شیراز ۱۴۰۴ ترسیم کرده است، افزود: بودجه سالیانه شهرداری شیراز بر اساس این برنامه تعریف می‌شود و ماحصل این رویکرد، تبدیل شدن شورا و شهرداری به نقطه امیدی برای رشد و توسعه شیراز در تمامی ابعاد است.

​رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به نگاه تک بُعدی ادوار قبلی شورای شهر اشاره کرد و گفت: در ادوار قبلی، تمرکز هر شورا بر یک مسئله بود. یک شورا فقط به حوزه عمرانی توجه داشت و دیگری روی مبحث فرهنگ تمرکز می‌کرد. اما نقطه مثبت شورای فعلی، توجه به تمامی بخش‌ها و خروج از آن نگاه تک بُعدی است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی شهر در تمام سطح شهر پراکنده شده است، گفت: آنچه برای ما مهم است، رفاه شهروندان و رضایتمندی عمومی است. برای این هدف مقدس، پروژه‌هایی متعدد تعریف و عنوان‌گذاری شده تا در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس شورای شهر  از نگاه همه جانبه این شورا با توجه به عدالت در توزیع با هدف بالا بردن رفاه و آسایش و رضایتمندی مردم سخن گفت و افزود: رضایتمندی مردم به عنوان سرمایه‌های اصلی این نظام، تنها هدف ما خدمتگزاران است.

حسینی بیان کرد: نگاه همه جانبه با نگاه عدالت بر توزیع با هدف آسایش مردم به عنوان سرمایه‌های اصلی این نظام و صاحبان اصلی مدیریت شهری شیراز وجود دارد، از این‌رو تمام درآمد شهرداری شیراز که بر مبنای بودجه نگارش شده، توزیع خواهد شد تا عدالت در تمامی مناطق رعایت شود و به مناطق محروم بیشتر توجه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه این نشست بیان کرد: با همکاری یاوران شورا در محلات، ۲۰۰۰ مشکل احصا و به استاندار تقدیم شد که ۳۹۳ مشکل آن مربوط به شهرداری بود و مابقی توسط استاندار به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: از شهرداری شیراز دو انتظار داشتیم، یکی نگاه بلند و برنامه بلندمدت و دیگری اقدامات بزرگ که خوشبختانه اقدامات خوبی در این باره اتفاق افتاده است.

حسینی اضافه کرد: بیش از ۲۰ درصد (۱۲ هزار میلیارد تومان) پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال توسط مدیریت شهری به افتتاح می‌رسند و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود، به صورت مستقیم کارکرد فرهنگی و تفریحی دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار