رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲
  • کد خبر : 12693
  • چاپ خبر : چشم‌انداز ۲۰ ساله شهرداری رشت تدوین می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه سالیان طولانی شورا و شهرداری رشت به دنبال ترسیم برنامه مدونی برای مدیریت شهری بودند، گفت: با تدوین چشم‌انداز بیست‌ساله مسیر راه مدیریت شهری رشت برای تمام ادوار مشخص می‌شود.

به گزارش شورانیوز، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت دقایقی پیش با حضور در جلسه کمیسیون توسعه پایدار در ساختمان جلسات شورا با اشاره به بررسی سند چشم‌انداز بیست‌ساله شهرداری رشت اظهار کرد: برای تحقق توسعه پایدار باید درآمد پایدار داشته باشیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده پیرامون تدوین سند راهبردی و چشم‌انداز بیست‌ساله شهرداری رشت افزود: سالیان طولانی شورا و شهرداری رشت به دنبال آن بودند که برنامه مدونی برای شهرداری ترسیم شود اما هیچ گاه این خواسته محقق نشد چون اراده‌ای برای اینکار نبود و خوشبختانه در این دوره این گام اساسی برداشته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه تا پیش از این برنامه‌های عمرانی شهرداری بر اساس سلایق مدیران شهرداری و شورا مدیریت می‌شد، تصریح کرد: یقینا با تدوین این چشم‌انداز، مسیر راه مجموعه مدیریت شهری ترسیم می‌شود و معتقدیم این چشم‌انداز می‌تواند همانند یک رساله عملیه، مسیر راه رابرای تمام ادوار مدیریت شهری مشخص کند و امیدوارم هر آنچه که در این باره رقم می‌خورد برای توسعه و آبادانی شهر و رفاه بیشتر رشتوندان عزیز که لایق بهترینها هستند، مثمر ثمر باشد.

کارگرنیا با اشاره به اینکه در ترسیم این چشم‌انداز می‌توانیم از دیگر کلان شهرهای کشور نیز الگوبرداری کنیم، بیان کرد: امیدواریم این مهم خالی از ایراد و اشکال و قابلیت اجرا را در تمامی سطوح برای سال‌های پیش رو داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار