رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
  • کد خبر : 12709
  • چاپ خبر : حذف ۲۷ شرکت پیمانکار خدمات شهری شهرداری تبریز

نماینده پاکبانان شهرداری تبریز گفت: با پیشنهاد شهردار تبریز و موافقت اعضای شورای اسلامی شهر ۲۷ شرکت پیمانکار بخش تنظیف از اول بهمن ماه سال جاری حذف و با یک شرکت تعاونی قرارداد منعقد شده است.

به گزارش شورانیوز، غلامعلی صفری  اظهار کرد: عصر دیروز کارگران بخش تنظیف شهرداری تبریز با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و دعوت از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز، مراتب قدردانی خود را از حذف پیمانکاران و تاسیس شرکت جدید بیان کردند.

وی افزود: با حذف ۲۷ شرکت پیمانکار بخش تنظیف و عقد قرارداد با یک شرکت تعاونی، تمام کارکارگران بخش تنظیف سهامدار شرکت جدید شده و از مزایای آن نیز بهره‌مند می‌شوند.

صفری با اشاره به میزان سهام کارگران در این شرکت اعلام کرد: ۴۰ درصد از سهام شرکت تعاونی جدید به نام کارگران و ۶۰ درصد مابقی متعلق به شهرداری تبریز، سازمان مدیریت پسماند و خود شرکت تعاونی است.

صفری با اشاره به مزایای قرارداد جدید کارگران با شرکت تعاونی اضافه کرد: اضافه‌کاری ثابت، بیمه، ۴ درصد سختی زیان‌آور، دفترچه رفاهی و… از مزایای شرکت جدید تعاونی است.

وی ادامه داد: شهردار تبریز در این جلسه قول مساعد برای حل مشکلات حوزه کارگری، به خصوص وضعیت قراردادها، اضافه‌کاری و دیگر درخواست‌های کارگران را داد که امیدواریم جامه عمل بپوشد.

نماینده پاکبان شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت بالای ارزش دادن به کارگران یک مجموعه خاطرنشان کرد: با حذف پیمانکاران از واحد تنظیف و فضای سبز شهرداری تبریز، عملا دست واسطه‌ها از سفره کارگران قطع شده و بخش زیادی از نگرانی شغلی آنها کاسته شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار