رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
  • کد خبر : 12702
  • چاپ خبر : ایجاد درآمد پایدار با تدوین اطلس سرمایه گذاری شهرداری رشت

رئیس شورای شهر رشت گفت: درآمد پایدار یکی از دغدغه های شورا و شهرداری رشت است و امیدواریم با تهیه و تدوین اطلس سرمایه گذاری، درآمد پایدار برای شهر رشت محقق شود.

به گزارش بی تعارف؛محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نشست با شرکت مشاور پروژه اطلس سرمایه گذاری رشت با اشاره به اینکه اطلس سرمایه گذاری پیش تر از این مطرح شده بود، اظهار کرد: این مهم از دوران فعالیت شورای سوم مطرح و در دوران فعالیت شورای چهارم رشت فرصتهای سرمایه گذاری مشخص وپیگیری ها در این باره مضاعف شد ،اما متاسفانه پس از آن به جهت برخی از مباحث آن گونه که باید برای تدوین اطلس جامع سرمایه گذاری اقدام عملی صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه اطلس سرمایه گذاری باید به نحوی تدوین شود تا برای سرمایه گذار ایجاد انگیزه نماید، افزود: یکی از مشکلاتی که در پیگیری و تهیه این اطلس وجود داشت، فقدان اسناد املاک و یا مهیا نبودن زمینه های مناسب برای ارائه ظرفیتها بود .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه صرف اینکه در اطلس سرمایه گذاری فقط یکسری اطلاعات بر روی کاغذ آورده شود مورد توجه نیست بیان کرد: یقینا اجرای این پروژه برای شرکت پیمانکار نیز رزومه کاری خوبی محسوب می شود و ما در اجرای این اطلس به ایجاد درآمد پایدار توجه داریم و ان شاالله اطلس سرمایه گذاری به نحوی تدوین شود که قابلیت اجرایی داشته باشد.

کارگرنیا با اشاره به اینکه از شرکت برنده مناقصه در این مهم تقاضا داریم که حتما به تمامی مباحث توجه کنند بیان کرد: اعضای شورا فرزندان این شهر هستند و نسبت به وضعیت شهر آگاهی و شناخت لازم را دارند و شرکت پیمانکار می تواند در صورت نیاز از اطلاعات منتخبین مردم رشت در شورا نیز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در شهر رشت و استان گیلان کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد افزود: امیدواریم طرحی جامع توسط شرکت پیمانکار ارائه شود تا سرمایه گذاران با مطالعه آن بتوانند از ظرفیت های سرمایه گذاری رشت مطلع و برای سرمایه گذاری ترغیب شوند.

وی با تاکید به اینکه اطلس سرمایه گذاری باید قابلیت بهره برداری از پروژه های سرمایه گذاری را به ما معرفی کند افزود: امیدواریم این خواسته ها مورد توجه شرکت پیمانکار باشد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار