رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷
  • کد خبر : 12699
  • چاپ خبر : لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش زیربنایی زنجان

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران برای حضور در بخش‌های زیربنایی شهر زنجان گفت: در این رابطه باید بیشترین تخفیفات برای احداث هتل در نظر گرفته شود.

به گزارش شورانیوز، مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورا به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر اشاره و اظهار کرد: حفظ و صیانت از انقلاب به‌عنوان یک سرمایه بسیار مهم و ارزشمند یک وظیفه عمومی به شمار می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، بسیار متعدد بوده است.
وی با اعلام حمایت از طرح‌های تخفیف پیشنهادی در حوزه نوسازی بافت فرسوده گفت: باید از ظرفیت شورا و شهر برای ترغیب مردم به نوسازی منازل خود در بافت فرسوده و افزایش سرانه درمانی و ورزشی در شهر استفاده شود.
ناصحی‌مقدم با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران برای حضور در بخش‌های زیربنایی شهر زنجان ادامه داد: در این رابطه باید بیشترین تخفیفات برای احداث هتل در نظر گرفته شود.

مسابقه دوبلاژ «زنجان‌شناسی» برگزار خواهد شد
همچنین منصور مرادلو رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه فجر گفت: این برنامه‌ها به‌صورت مردمی برگزار خواهد شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان با اشاره ابراز خرسندی از اینکه با وجود دستگاه‌های مدعی شهرداری همیشه یک پای برنامه‌های فرهنگی است، افزود: مسابقه دوبلاژ با محوریت «زنجان‌شناسی» در راستای شناسایی و معرفی مفاخر فرهنگی و تاریخی شهر زنجان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار