رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

آذربایجان شرقی

حذف ۲۷ شرکت پیمانکار خدمات شهری شهرداری تبریز

نماینده پاکبانان شهرداری تبریز گفت: با پیشنهاد شهردار تبریز و موافقت اعضای شورای اسلامی شهر ۲۷ شرکت پیمانکار بخش تنظیف از اول بهمن ماه سال جاری حذف و با یک شرکت تعاونی قرارداد منعقد شده است.



رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز

ابهام در شرکت تدبیر اندیش

روح الله رشیدی رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از عملکرد شهرداری تبریز گفت: بیش از ۳-۴ بار درخواست شده گزارشی از عملکرد شرکت تدبیر اندیش داده شود اما ارایه نشده است .







نایب رئیس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور:

بافت فرسوده ابر چالش شهرها

نایب رئیس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور گفت: بر اساس قانون جهش تولید به‌ویژه ماده ۱۲، بخشی از چهار میلیون مسکن را می‌توان در بافت موجود شهرها، اراضی خالی، بافت‌های فرسوده و حاشیه‌نشین ساخت، امر مهمی که در قانون نیز منعکس شده است.


نایب رئیس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور خبر داد:

هزار میلیارد تومان بودجه برای احداث مسکن در تبریز

فریدون بابایی‌اقدم گفت : در تبریز هزار میلیارد تومان بودجه برای احداث مسکن در نظر گرفتیم که بخشی از آن برای جابه‌جایی مناطق حاشیه‌نشین و بخشی مربوط به پروژه‌هایی است که در قالب قرارگاه مسکن در اختیار شهرداری مناطق قرار می‌گیرد.


از اقدامات ویترینی ، تشریفاتی و نمایشی اجتناب شود

روح الله رشیدی گفت: یکی از اقدامات مثبتی که ضرورت داشت در خصوص آن مباحثی طرح کنم مربوط به بهره برداری بدون تشریفات از پل ها است، طبیعتا این امر ارزش افزوده اجتماعی داشته و لازم نبود ما آن را برجسته سازی کنیم چراکه مردم متوجه این چنین موضوعی شدند، لازم است پرهیز از اقدامات و یا عملیات ویترینی و تشریفاتی و نمایشی را در تمام حوزه ها تسری دهیم تا به یک فرهنگ تبدیل شود و از این موضوع رهایی پیدا کنیم.



روح الله رشیدی؛

لزوم ارائه مستندات پروژه آتا سنتر

عضو شورای اسلامی شهر تبریز طی تذکری مطرح کرد: خواهشمندیم در رابطه موضوع پارک حاشیه ای به یک باره در جلسه علنی شورای شهر توضیحاتی ارائه شود تا بدانیم دقیق شهرداری در این راستا چه اقداماتی انجام داده و چه نتایجی را به دست آورده است.


حد فاصل ورودی ولی امر به طرف پارک ربع رشیدی ساماندهی می شود؛

آغاز آسفالت‌ریزی فاز دوم اتوبان پاسداران

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از اجرای عملیات آسفالت اتوبان پاسداران حد فاصل ورودی ولی امر به طرف پارک ربع رشیدی با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری خبر داد.



پرونده ویژه

تبلیغات

جدیدترین اخبار

پربازدیدترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آرشیو تقویمی

فروردین ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
« بهمن    
 123
۴۵۶۷۸۹۱۰
۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷
۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴
۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱