رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
  • کد خبر : 12637
  • چاپ خبر : درخواست فرماندار اهواز برای رسیدگی شورا به لوایح/ تغییر دستور کار برای حضور همه اعضا
شورای شهر اهواز

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به لغو جلسه امروز به علت حضور نیافتن مجدد پنج عضو در صحن گفت: با توجه به اینکه لوایحی داریم، در حال رایزنی هستیم که دستور کار جلسات به گونه‌ای باشد تا آقایان در جلسه حضور و جلسه تشکیل شود؛ یعنی ما کوتاه بیایم تا دوستان در جلسه شرکت کنند و لوایحی که داریم انجام شوند و از این بعد مشکلی نداشته باشیم.

به گزارش بی تعارف، سید محمدعلی پورموسوی با اعلام لغو یکصد و چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز که قرار بود با محوریت برکناری شهردار ساعت ۸ امروز (۱۶ دی‌ماه) برگزار شود، اظهار کرد: متاسفانه امروز هم این جلسه تشکیل نشد و پوزش می‌طلبم. وی افزود: همه جلساتی که اینجا برگزار می‌شود قانونی است و همه جوانب، دیده شده است و درخواست می‌کنیم دوستان ما (اعضایی که در جلسات صحن شورا شرکت نمی‌کنند) به قانون توجه کنند و در جلسه شرکت کنند.

پورموسوی گفت: با توجه به اینکه لوایحی داریم، در حال رایزنی هستیم که دستور کار جلسات به گونه‌ای باشد تا آقایان در جلسه حضور و جلسه تشکیل شود؛ یعنی ما کوتاه بیایم تا دوستان در جلسه شرکت کنند و لوایحی که داریم انجام شوند و از این بعد مشکلی نداشته باشیم.

وی بیان کرد: مطالبی مطرح شده بود مبنی بر اینکه ما که داریم جلسات کنونی را تشکیل می‌دهیم دنبال این هستیم که مشکلاتی برای شهر ایجاد کنیم. ما یک شهردار و یک شهر داریم و نباید نام شهرمان را با نام شهردار عوض کنیم. تمام عمرم برای کشور، استان و شهرم کار کردم و همه می‌دانند کجا زندگی می‌کنم، چه چیزی داریم و فرزندانم چه کاره هستند. ان‌شاءالله بقیه هم این گونه باشند. همه باید برای شهر کار کنیم و نباید همه هستی شهر را فدای یک نفر کنیم.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: دوستان شهرداری اعلام کرده‌اند که سخت‌افزار غلط روی سیستم نصب شده که زمینه هک شدن سیستم شهرداری را فراهم کرده اما هنوز گزارشی در این خصوص ارائه نشده است و اطلاعی از جزئیات نداریم؛ درخواست می‌شود سریعا گزارش اعلام شود تا این مورد بررسی شود.

وی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در کرمان گفت: این اتفاق نشان‌دهنده این است که هنوز در راه خدا و انقلاب هستیم، هنوز در معرض تیر دشمنان هستیم و هنوز در مسیر امام زمان(عج) هستیم و دشمنان امام زمان(عج) دارند از ما شهید می‌گیرند تا شاید ما را از این راه بازدارند.

پورموسوی بیان کرد: این حرکت خودجوش و این جریان فداکارانه و جهادی اثبات می‌کند که انقلاب اسلامی زنده است و مانند رود خروشان در منطقه در حال حرکت است و فداییان آن مانند خورشید در دنیا می‌درخشند و رهبری واقعی جریان مردمی، در منطقه مقام معظم رهبری است. امیدواریم بتوانیم پاسدار قدر، منزلت و ارزش شهدا باشیم و به آنچه آن‌ها می‌خواستند بگویند و شاید نگفتند، توجه کنیم.

وی همچنین در جمع خبرنگاران عنوان کرد: جلسه‌ای با فرماندار اهواز داشتیم و در این خصوص صحبت شده است. یکی از موضوعاتی که فرماندار مطرح کرد این است که باید به برخی از لوایح رسیدگی شود بنابراین دستور کار را به گونه‌ای تغییر می‌دهیم تا دوستان در جلسه حضور پیدا کنند.

پورموسوی با بیان اینکه امیدوارم این روال زیاد طول نکشد، گفت: فرمانداری در حال بررسی ورود قانونی به این موضوع است. جلسه آینده نیز ساعت ۹ فردا برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار