رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

یادداشت رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

درآمد پایدار برای شهر ناپایدار


جواد آقاجان نژاد

نا عدالتی در شورای چهارم


پرونده ویژه


حسن رضایی

عادت کنیم به آغاز فصل مرگ!

پاییز دیگر برای پایتخت‌نشینان مانند گذشته نیست؛ وقتی ۱۲ هزار تن آلودگی روزانه بر سرشان آوار می‌شود یا وقتی که هر هفته به دلیل آلودگی هوا معادل سقوط یک ایرباس ۵۰۰ نفره تلفات می‌دهند!


یادداشت رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

درآمد پایدار برای شهر ناپایدار

فارغ از اهمیت تامین مالی، تغییر در شیوه تامین درآمد شهرداری یکی از اولویت دار ترین مسائل مدیریت شهری در دوران جدید خواهد بود.


جواد آقاجان نژاد

نا عدالتی در شورای چهارم

واژه “ناعدالتی” را بیشتر شنیده اید اما امروز می خواهم یک نمونه از صدها نمونه ناعدالتی در شورای چهارم بگویم





جعفر محمدی

تبریزی ها تحسین برانگیزند

مردم تبریز را باید ستود و تحسین کرد، بی هیچ تردیدی. آنها از همگراترین مردمان ایران هستند و رشد همه جانبه این شهر در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی رهین همین همبستگی و دوراندیشی مردمانش هست. زمانی آنها تصمیم گرفتند دیگر به هیچ گدایی پول ندهند تا شهرشان اولین کلانشهر بی گدای ایران باشد؛ […]


روح الله رشیدی

استثمار؛ در همین نزدیکی

رسمِ ضدعقلانیِ واگذاری خدمات متعارف سازمانها به پیمانکاران، به عُرفی شدن بی‌عدالتی و عادی شدن رسومِ ضدانسانی در قبال کارگران منجر شده است.


محمدباقر قالیباف

یادداشت شهردار تهران درباره پلاسکو

شهردار تهران طی یادداشتی گفت: بیش از پانزده روز از حادثه تلخ و تاسف بار پلاسکو می‌گذرد. در این روزهای سخت، بسیاری از هم وطنان، به هر نحو که توانستند با داغدیدگان و بازماندگان همدردی کردند.


علی سلیمانیان

تبریز و «اخلاق بردگی»ِ مدیرانش

تبریز شهرِ بدون بی‌خانمانان است، حتی اگر زوجی از بد روزگار در این سرمای استخوان‌سوزِ زمستان، به دامان کوه پناه ببرند و یا اگر بی‌خانمان‌ها از انظار عمومی به ناکجاها کوچانده شوند.


معصومه آباد

مدیریت یکپارچه ایمنی شهر

تغییر و تحولات دهه های اخیر در سبک زندگی و توسعه شهر نشینی، زندگی شهرنشینان را با مخاطرات و تهدیدهای جدی روبرو کرده است. با نیم نگاهی به وضعیت نظام پیشگیری و ایمنی سازمان آتش نشانی و حوادث و حریق های پی در پی که رخ می دهد می توان به مشکلات عدیده ای از قبیل خلاء های قانونی، ضوابط، مقررات و کمبود تجهیزات اشاره کرد.


علی سلیمانیان

وقتی اپورسیونیست‌ها روزنامه‌نگار شوند

وقتی اپورسیونیست‌ها روزنامه‌نگار شوند، هیچ ابایی نخواهند داشت از این‌که به هر کس که خواستند تهمت بزنند و برای بقای منصبی که با هزار جور رنگ عوض کردن به دست آورده‌اند، برای بالادستی‌ها خود شیرینی کنند.


محمد حق نگر

بزرگ‌ترین مشکل استان فارس کمبود آب است

محمد حق نگر با بیان اینکه در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل استان فارس و شهر شیراز کمبود آب و کاهش شدید بارش باران است گفت: چنانکه ۱۰ ماه از سال سپری‌ شده و متأسفانه بارشی در شیراز و استان فارس رخ نداده است.


متحدان دیروز، اپوزیسیون امروز؛

رطب‌خورده منع رطب چون کند؟!

اظهارات این روزهای متحدان دیروز و اپوزیسیون امروز در شورای شهر، همانند رطبی است که خود زمانی آن را با ولع می‌خوردند، اما اینک در عصر پساانشقاق، دیگران از خوردن آن منع می‌کنند.


پرونده ویژه

تبلیغات

جدیدترین اخبار

پربازدیدترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آرشیو تقویمی

فروردین ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
« بهمن    
 123
۴۵۶۷۸۹۱۰
۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷
۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴
۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱