رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
  • کد خبر : 12683
  • چاپ خبر : بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری همدان به میزان ۴۰هزار میلیارد ریال

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: لایحه بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری این شهر با حدود ۴۰ هزار میلیارد ریال به منظور بررسی و تصویب تقدیم شورا شد .

به گزارش بی تعارف ،محمود مسگریان در صحن علنی شورای اسلامی شهرهمدان با اشاره به اهمیت ارائه بودجه پیشنهادی در زمان مقرر به شورا، اظهار کرد: تحقق بودجه مهم‌ترین موضوعی است که مجموعه شهرداری باید در راستای آن همت ویژه‌ای داشته‌ باشند.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش مجموعه شهرداری همدان در خدمات دهی به شهروندان افزود: بودجه پیشنهادی شهرداری به کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ارجاع خواهد شد تا پس از بحث و بررسی اعضای شورا؛ مصوب و به صحن شورا ارسال ‌شود.

رئیس شورایی اسلامی شهر همدان ادامه داد: لایحه پیشنهادی شهرداری همچنین پس از تصویب در صحن شورا به کمیته انطباق فرمانداری جهت تصویب نهایی ارسال و پس از آن اجرایی می‌شود.

مسگریان تاکید کرد: انتظار می‌رود بودجه سال‌جاری نیز تا پایان سال محقق شود و در کنار آن مطالبات پیمانکاران که از ابتدای سال به شهرداری در تحقق برخی از پروژه‌ها کمک کرده‌اند، پرداخت شود.

شهردار همدان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از همراهی اعضای شورای شهر با مجموعه مدیریت شهری گفت: بودجه پیشنهادی حاصل برگزاری نشست‌های متعدد و تخصصی با مدیران مناطق، سازمان‌ها، معاونان و کارشناسان است که امیدواریم در راستای خدمت‌رسانی به مردم شهر راهگشا و اثرگذار باشد.

سیدمسعود حسینی افزود: از مجموع بودجه پیشنهادی سال آینده، ۵۴ درصد در بخش عمرانی و حدود ۴۶ درصد نیز در بخش جاری هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی در بودجه پیشنهادی منظور شده است، اضافه کرد: مبنای بودجه پیشنهادی با هدف “همدان بوم شهری گردشگری، دسترس پذیر و هوشمند با سبک زندگی ایرانی – اسلامی” تهیه و تدوین شده است.

شهردار همدان توجه به سرمایه‌گذاری را از اصلی‌ترین رویکردهای بودجه سال آینده برشمرد و اظهار کرد: توجه به حمل و نقل عمومی، گردشگری، هوشمندسازی، خدمات شهری، فرهنگی اجتماعی و ورزشی و سایر موضوعات از دیگر رویکردهای اصلی بودجه پیشنهادی سال آینده است.

وی یادآور شد: میانگین نرخ رشد بودجه پیشنهادی سال آینده نسبت به یک دهه گذشته، حدود ٢۶ درصد است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار