رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
  • کد خبر : 12596
  • چاپ خبر : شهر یزد به کارگاه عمرانی پروژه های شهری تبدیل شده است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اکنون و در دوره ششم در هر منطقه ای از شهرداری فعالیت عمرانی در حال انجام است.

به گزارش شورانیوز ، عزیزالله سیفی در دیدار با ابوالحسینی معاون عمرانی استانداری یزد مطرح کرد: از دولت انقلابی و معاونت عمرانی استانداری انتظار داریم که با شهرداری یزد به خصوص در پروژه های عمرانی سطح شهر شهرداری را مساعدت نمایند.

وی افزود: در کشور شهرداری ها با دولت در راستای فعالیت های عمرانی‌ و شهرسازی، اجرایی اجتماعی و فرهنگی باهم حرکت میکند. دولت هایی موفق هستند که در راستای بخشی از فعالیت ها ارتباط خود را با شهرداری در جهت رفع مشکلات مردم تقویت نمایند.

سیفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون استاندار محترم و مسئولین استانی یزد با شهرداری تعامل بسیار خوبی دارند اما علی الرغم این تعامل انتظار می رود جلسات بیشتری جهت هماهنگی و تسریع در اجرای پروژه ها برگزار شود تا پروژه های عمرانی در شهر به نحو احسن اجرا شود تا رضایت شهروندان را در بر داشته باشد.

اعتباری عضو شورا و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد در این جلسه گفت: ورودی های شهریزد مناسب شهر جهانی نیست  و باید روشنایی، آسفالت، درختکاری و تمامی امکانات بصری و خدماتی آن تأمین گردد، میدان امام حسین (ع) نیز در راستای سه سطحی کردن آن ضرورت دارد با همکاری شهرداری و معاونت عمرانی استانداری در اسرع وقت انجام شود‌.

نیکونژاد عضو شورا و رئیس کمیسیون نظارت تأکید کرد: میدان شهید جعفر زاده باید تعیین تکلیف گردد این میدان تقریباً مرز بین شهر یزد و حمیدیا است و بلا تکلیف مانده انتظار می رود درخصوص احداث آن تعیین گردد کدام شهرداری عملیات عمرانی آن را اجرا کنند.

وی ادامه داد: پارکینگ های درون محله ای نیز موضوعی هست که شهروندان بسیار آن را از شهرداری مطالبه می کنند و باید تدبیری برای آن اندیشیده شود.

زارع عضو شورا و رئیس کمیسیون خدمات گفت: شهرداری در بحث سیل بند ها اقدامات قابل توجهی انجام داده اما در محل برخی سیل بند ها نخاله و پسماند هایی وجود دارد که ضرورت دارد توسط متولی جمع آوری شود تا هنگام وقوع سیل دچار مشکل نشویم.

پارسائیان عضو شورا رئیس کمیسیون خانواده بیان کرد: قرار بود خط سنگین راه آهن در محل….. جابجا شود چرا که آسایش ساکنین را مختل کرده است انتظار می رود این موضوع از طریق مسئولان استانی تذکر و رفع گردد.

در ادامه جلسه جناب ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن تقدیر از فعالیت های خوبی که در شهر در حال انجام است جهت برقراری جلسات هماهنگی با سایر دستگاهها اعلام آمادگی نمود و به سوالات اعضای محترم شورا پاسخ داد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار