رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
  • کد خبر : 12603
  • چاپ خبر : تسهیلات دریافتی شهرداری یزد بر اساس مصوبات شورا در پروژه‌ها هزینه می‌شود
شورای اسلامی شهر یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: تسهیلات گرفته شده توسط شهرداری یزد با مصوبه شورا و در پروژه‌های شهرداری و مشارکتی هزینه می شود .

به گزارش شورانیوز ، عزیزالله سیفی در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد برگزار شد، افزود: ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری یزد پیش بینی شده بود که برای اطلاع شهروندان و روشن شدن اذهان عمومی ، با پیگیری شهردار یزد ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات از بانک های داخل استان گرفته شده است.

وی ادامه داد:از این مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال در پروژه های عمرانی شهر یزد هزینه شده و ۳ هزار میلیارد ریال باقیمانده نیز در پروژه های مختلف سطح شهر هزینه خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: ۵ هزار میلیارد ریال دیگر نیز براساس پیگیری از طریق نهاد ریاست جمهوری که مصوبه‌ای در سفر به استان برای شهر یزد به همراه داشت با پیگیری های شهرداری چند روز پیش ابلاغ شد و برای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه گذاری شهر استفاده خواهد شد.

سیفی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه امسال دو انتخابات بسیار مهم را در پیش داریم لذا در راستای عمل به وظیفه شرعی و قانونی خود ما نیز در کنار همه مردم هر گونه همکاری را برای برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری خواهیم داشت.

مجید بیکی،معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری یزد نیز در این جلسه گفت: ارزیابان تخصصی در شهرداری یزد فعالیت ها را بررسی می کنند و از سال ۱۳۹۶ تا پایان ۸ ماهه سال جاری در نظام پیشنهادات ،هزار و ۶۸۹ پیشنهاد ثبت شده و از پرسنلی که بیشترین ایده اجرایی را داشته اند تقدیر می شود.

در این جلسه علنی علی اکبر عزیزی رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری ، سعید رستگاری دبیر ستاد انتخابات استان و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد در این جلسه حضور داشتند.

همچنین از پرسنل برتر شهرداری یزد که ایده های اجرایی را در سال گذشته مطرح کرده اند تقدیر شد .

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار