رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
  • کد خبر : 12594
  • چاپ خبر : محدودیت دسترسی اعضای شورای شهر به سامانه‌های هوشمند شهرداری برطرف شود

رییس شورای اسلامی شهر اهواز ضمن تذکر جدی به شهردار اهواز گفت: محدودیت دسترسی اعضای شورا به سامانه‌های هوشمند شهرداری هر چه سریعتر برطرف شود.

به گزارش شورانیوز ، سید محمد علی پورموسوی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم در شهر، باید با تمام دستگاه‌ها و ادارات تعامل برقرار کنند تا روند اقدامات شهری سرعت بیشتری پیدا کند.
وی در خصوص آبگرفتگی‌های سطح شهر اهواز گفت: در بارندگی قبلی، میزان آبگرفتگی در مناطقی مثل باهنر، سلطان‌منش، سپیدار، الحدید و … بسیار مشهود بود و قرار شد چهار پمپ مکنده آب توسط شهرداری و آبفا در ایستگاه پیچ وار نصب تا مانده آب‌ها هر چه سریع تر برطرف شود.

پروژه‌های نیمه‌کاره مناطق مختلف اهواز هر چه سریعتر به سرانجام برسد

پورموسوی با اشاره به حفاری ۸۰۰ متر از خیابان الحدید منطقه کیانشهر اظهار کرد: مشکلات آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر باید به حداقل برسد تا بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر تلاش برای به محقق شدن طرح‌های نیمه‌کاره مناطق مختلف اهواز توضیح داد: هر چه سریعتر باید کار آسفالت خیابان‌های کوی مندلی، سیاحی و کروشات‌ها انجام شود تا مردم شرایط مناسب‌تری داشته باشند.

خط قرمز شورای شهر، بهره‌برداری نامشروع از اموال شهرداری در راستای انتخابات است

وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: شورای شهر به دنبال شور انتخابات و حضور حداکثری مردم است ولی به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم از اموال و منابع شهرداری برای کاندید خاصی هزینه شود و این موضوع به صورت جدی رصد می‌شود.

پورموسوی خط قرمز شورای شهر را بهره‌برداری نامشروع از اموال و منابع شهرداری در راستای انتخابات دانست و افزود: اگر در این خصوص به منابع شهرداری دست درازی کنند قطعا با آنها برخورد جدی خواهدشد.

بهبود وضعیت ناوگان اتوبوسرانی مدنظر است

رییس شورای شهر اهواز گفت: پیگیر خرید اتوبوس از محل وزارت کشور، اوراق مشارکت، درآمدهای شهرداری و حتی خارج کشور هستیم تا شرایط ناوگان اتوبوسرانی اهواز از ۱۰ درصد امکان حمل و نقل به ۶۰ تا ۷۰ درصد افزایش یابد.

وی تصریح کرد: ظرفیت ما در اتوبوس برابر ۱۰ درصد شرایط ایده آل است که با کمک‌ دولت امیدواریم این وضعیت بهبود یابد.

پورموسوی ادامه داد: متاسفانه حقوق یک عده از پرسنل شهرداری، پرداخت نشده که قرار است از طریق سازمانی خارج از شهرداری پرداخت دستمزد آنها انجام شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار