رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
  • کد خبر : 821
  • چاپ خبر : گزارش

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به سفر چند روز گذشته وزیر راه و شهرسازی به اصفهان، اظهار کرد: صنعت هواپیماسازی اصفهان که در شاهین‌شهر مستقر است یکی از افتخارات کشور و یک واحد صنعتی بی‌نظیر در کشور بوده و به گفته برخی از صاحب‌نظران در دنیا هم باعث […]

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به سفر چند روز گذشته وزیر راه و شهرسازی به اصفهان، اظهار کرد: صنعت هواپیماسازی اصفهان که در شاهین‌شهر مستقر است یکی از افتخارات کشور و یک واحد صنعتی بی‌نظیر در کشور بوده و به گفته برخی از صاحب‌نظران در دنیا هم باعث سربلندی کشور است.

وی افزود: این واحد یکی از تولیدات خود را ساخت قطعات و هواپیمای مسافربری تعریف کرده است که در این جهت نیز از تکنولوژی و فناوری بالایی برخوردار است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: این صنعت بر اساس فناوری بومی و موسسات پژوهش محوری که با آن همکاری دارند نیز از اهمیتی برخوردار است.

حاجی‌دلیگانی عنوان کرد: مدتی است که بر اساس حادثه‌ای که اتفاق افتاد علیرغم اینکه کارشناسان عدم مشکل در پرنده را تایید کرده و بیان داشتند مشکل از هدایتگران هواپیما بوده است، دستوری توسط رئیس‌ جمهور داده شده بود که کل کار متوقف شود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال این دستور شرایطی به وجود آمده بود که کم‌کم این صنعت رو به کاهش و یا اخراج نیرو می‌رفت، تاکید کرد: بخشی از افراد هم که وابسته به شرکت‌های این صنعت بودند چند ماهی حقوق خود را نگرفته بودند.

نماینده مردم شاهین‌شهر بیان کرد: برای این وضعیت به دنبال راهکارهایی بودیم ‌که یکی از این راهکارها این بود که افراد دولت استعدادها و ظرفیت‌های این صنعت را ببینند که چند روز گذشته حضور وزیر راه و شهرسازی را در این صنعت داشتیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار