رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
  • کد خبر : 12601
  • چاپ خبر : شهرداری ارومیه نسبت به اجرای پروژه‌های محله‌محور اهتمام داشته باشد

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اگر اجرای پروژه‌های خرد زودبازده محله‌محور به ویژه در مناطق کم برخوردار نسبت به سایر مناطق شهری در دستور کار قرار داده شود، علاوه بر توسعه مناطق موجب افزایش سطح رضایت‌مندی عمومی شهروندان می‌شود.

به گزارش شورانیوز ، احد یوسفی در نشست هفتگی کمیسیون توسعه محلی و بازآفرینی شهری که در راستای بررسی برنامه‌های سال آینده با موضوع اجرای پروژه‌های محله‌محور با محرک توسعه و گزارش‌دهی اقدامات انجام شده در حوزه بازآفرینی در مناطق پنج‌گانه شهری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت شهری باید در کنار اجرای پروژه‌های کلان به اجرای پروژه‌های خرد با محرک توسعه و با قابلیت افزایش ارزش افزوده در محلات توجه ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های محله محور در شهر افزود: اگر اجرای پروژه‌های خرد زودبازده محله محور به ویژه در مناطق کم‌برخوردار نسبت به سایر مناطق شهری در دستور کار قرار داده شود، علاوه بر توسعه مناطق موجب افزایش سطح رضایت‌مندی عمومی شهروندان می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر توجه به تهیه طرح‌های تفصیلی با محوریت منطقه‌ای، خاطرنشان کرد: طرح‌های تفصیلی تصویب و ارائه شده با قابلیت اجرا در کل سطح شهر بوده و شهرداری باید با توجه به متمایز بودن بافت‌ها و ویژگی‌های ساختاری شهرسازی در مناطق نسبت به تهیه و ارائه طرح تفصیلی متناسب با هر منطقه را در دستور کار خود قرار دهد.

یوسفی با اشاره به ارتباط مستقیم توزیع عادلانه خدمات و فعالیت‌های عمرانی در مناطق شهری و افزایش سطح رضایت شهروندان از مجموعه تصریح کرد: تمرکز اجرای پروژه‌های خدماتی و عمرانی در برخی مناطق به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و باید در اجرای پروژه‌ها تعادل در بین مناطق رعایت شود.

وی بیان کرد: زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم در مناطق کمتر توسعه یافته برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، خدماتی و عمرانی محیا بوده و فقط نیازمند برداشت گامی در راستای عملیاتی نمودن طرح‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مردم ارومیه شایسته بهترین خدمات هستند و هر اقدامی که در راستای افزایش سطح رفاه شهروندان انجام شود ناچیز بوده و اگر مجموعه مدیریت شهری بتواند بستری با فعالیت‌های خود برای جلب اعتماد مردم انجام دهد شهروندان تا حد توان همکاری و هم‌افزایی لازم را با مجموعه خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار