رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
  • کد خبر : 12599
  • چاپ خبر : مدیریت استان باید متولی اجرای کامل رینگ چهارم اصفهان شود
رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر اصفهان:

مدیریت استان باید متولی اجرای کامل رینگ چهارم اصفهان شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت استان باید متولی اجرای کامل رینگ چهارم شود، گفت: در صورت احداث این پروژه که مهم‌ترین هدف آن کاهش آلودگی هوای مرکز این کلان شهر است، تردد خودروهای باری و عبوری در رینگ سوم باید هزینه‌بر باشد.

به گزارش شورانیوز ،مصطفی نباتی‌نژاد اشاره به پروژه بزرگ رینگ چهارم ترافیکی اصفهان اظهار کرد: مسئله اصلی رینگ چهارم، شهرداری‌ها و بخش‌هایی از شهرستان‌های مجاور است که درگیر این پروژه شده‌اند، اما به دلایل مختلف از جمله محدودیت منابع، این پروژه اولویت آن‌ها نیست.

وی با اشاره به اعتبارات شهرداری اصفهان و هزینه‌کرد بخشی از این اعتبارات برای تکمیل رینگ چهارم افزود: به دلیل مباحث کارشناسی در زمینه ترافیک سایر این اعتبارات باید صرف پروژه‌های دیگر در حوزه ترافیک از جمله توسعه حمل‌ونقل عمومی، احداث زیرگذر و روگذرها داخل شهر و زیرساخت مترو شود.

نباتی‌نژاد با بیان اینکه مدیریت استان باید متولی اجرای کامل رینگ چهارم شود، تصریح کرد: در صورت احداث این رینگ که مهم‌ترین هدف آن کاهش آلودگی هوای معابر مرکزی شهر اصفهان است، تردد خودروهای باری و عبوری در رینگ سوم باید هزینه‌بر باشد و برای آن‌ها عوارض عبور در نظر گرفته شود تا از این طریق بتوانیم در کنار اعتبارات به تکمیل پروژه بپردازیم؛ البته خلأهای قانونی نیز باید رفع شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار