رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
  • کد خبر : 12535
  • چاپ خبر : لزوم بازنگری در ساز و کار و فعالیت کمیته جذب نیرو
رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز

لزوم بازنگری در ساز و کار و فعالیت کمیته جذب نیرو

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز بر لزوم بازنگری در ساز و کار و فعالیت کمیته جذب نیرو تاکید کرد.

به گزارش شورانیوز، روح الله رشیدی صبح روز یکشنبه در صد و چهل و نهمین جلسه علنی طی تذکری عنوان کرد: هفته گذشته هم در خصوص بحث جذب نیرو تذکری داده بودم که امروز بخشی از آن مجددا مطرح شد، خواهشمندیم رییس شورا در خصوص ساز و کار و فعالیت کمیته جذب نیرو بازنگری هایی داشته و اقداماتی در این راستا در نظر گیرد.

وی در ادامه سخنان خود مطرح کرد: کمیته جذب برای مواقع اضطرار تعریف شده بود و قرار بود تا تمامی نیازها در آن بررسی شده و اعلام شود، پیشنهادم این است که فراخوان را معلق کنید تا همه بدانند جریان چیست و ابهام و شرایط  گفته شود و شرط قطعی جذب نیرو هم اعلام شود.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش اذعان کرد: بخش شهرسازی و معماری گزارشی از اقدامات خود در صحن علنی ارائه دهد و در رابطه با قانون درآمدهای پایدار به ما اطلاعاتی ارائه دهد تا ما نیز از تاثیرات آن اطلاع یابیم.

رشیدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد:  موضوع ساخت و ساز غیر مجاز هم لحاظ شود چراکه این بحث به خصوص در منطقه ۱۰ به شدت در حال رخ دادن است و هیچ کس هم هیچ کاری نمی تواند در مقابل انجام دهد. و مردم منطقه از این لحاظ بشدت نگران و معذب هستند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار