رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
  • کد خبر : 12456
  • چاپ خبر : از اقدامات ویترینی ، تشریفاتی و نمایشی اجتناب شود
رشیدی

روح الله رشیدی گفت: یکی از اقدامات مثبتی که ضرورت داشت در خصوص آن مباحثی طرح کنم مربوط به بهره برداری بدون تشریفات از پل ها است، طبیعتا این امر ارزش افزوده اجتماعی داشته و لازم نبود ما آن را برجسته سازی کنیم چراکه مردم متوجه این چنین موضوعی شدند، لازم است پرهیز از اقدامات و یا عملیات ویترینی و تشریفاتی و نمایشی را در تمام حوزه ها تسری دهیم تا به یک فرهنگ تبدیل شود و از این موضوع رهایی پیدا کنیم.

به گزارش شورا نیوز، روح الله رشیدی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر طی تذکری عنوان کرد: یکی از اقدامات مثبتی که ضرورت داشت در خصوص آن مباحثی طرح کنم مربوط به بهره برداری بدون تشریفات از پل ها است، طبیعتا این امر ارزش افزوده اجتماعی داشته و لازم نبود ما آن را برجسته سازی کنیم چراکه مردم متوجه این چنین موضوعی شدند، لازم است پرهیز از اقدامات و یا عملیات ویترینی و تشریفاتی و نمایشی را در تمام حوزه ها تسری دهیم تا به یک فرهنگ تبدیل شود و از این موضوع رهایی پیدا کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: مسیرگشایی علی بقال که از سال گذشته آن را پیگیر هستیم و امسال هم به طور مداوم مطرح شده است که این موضوع کش پیدا می کند، باوجود اینکه به صورت مستمر جریان را پیگیری می کنیم ولی اهالی این منطقه امسال هم در شرایط سخت یکسال دیگر را سپری کردند، واقعا از این بابت باید از شهروندان ساکن در این محله عذر خواهی و دلجویی کنیم.

رشیدی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: موضوعات وانت بارها یکی از اقدامات مثبتی بود که در این باره عملیات خوبی صورت گرفت ولی هفته پیش هم عرض کردم که این جریان متاسفانه در حال برگشت است یک بخشی از این موضوع مربوط به شهرداری بوده که خواهشمندیم این اقدام پیگیری شود تا به سمت ساماندهی حرکت کنیم، این موضوع نیازمند تدبیر جدی است.

وی با بیان اینکه در خصوص موضوع مدیریت بحران هر چند وقت مطالبی مطرح می شود، ادامه داد: سال گذشته در جلسه گفته شد که جایگاه مدیریت ارتقا یابد، مثلا مدیریت بحران ارتقا یافتنی است، واقعا هر لحظه مخاطراتی می تواند در شهر ما رخ دهد ، باید برای این مهم تدبیری در نظر گرفته شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش افزود: قبلا در خصوص انشقاق واحد مالی از بودجه مواردی مطرح شده بود که اگر مقدور است در این خصوص هم گزارشی ارائه شود.

رشیدی اذعان کرد: هفته گذشته در خصوص اتوبوس اخباری از سوی مدیریت این مجموعه منتشر شد، ۷۴ اتوبوس نو داریم که هنوز به چرخه اضافه نشده است،  در این راستا مشکلاتی در رابطه با ورود و ثبت پلاک و… داریم که این موضوع هم نیازمند پیگیری است.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در پاسخ به تذکرات این عضو شورای شهر اظهار کرد: بحث علی بقال موضوعی درست بوده و دلیلش هم بخاطر توپوگرافی آن منطقه بود که نخواستیم بدترین شرایط را برداریم، به دنبال این هستیم تا تعجیل کنیم.

وی ادامه داد: در بحث وانت بارها موضوع پایدار سازی خواهد شد و روند  و مکانیسم ها را در این خصوص پیش بینی کرده ایم، در خصوص مدیریت بحران واقعا یک سری نقاط جدی بوده که در این راستا هم وقت خواهیم گذاشت تا اقداماتی را اجرایی کنیم.

هوشیار در ادامه سخنانش یادآور شد: بحث اعتبارات را هم باید تهران به ما کمک کند، در رابطه با شماره گذاری اتوبوس هم مشکلی نداریم و طی روزهای آینده شاهد اقدامات ارزنده در این حوزه خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار