رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May
  • یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
  • کد خبر : 12516
  • چاپ خبر : حضور پرشمار متکدیان در شأن شهر اصفهان نیست
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان

حضور پرشمار متکدیان در شأن شهر اصفهان نیست

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حضور پرشمار متکدیان در شأن اصفهان نیست، گفت: اگر این افراد مشمول هستند تحت حمایت خیریه‌ها واقع شوند اما اگر نیازمند نیستند و تکدی‌گری می‌کنند طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.

به گزارش شورانیوز، احمد شریعتی با اشاره به استقبال خوب مردم رهنان از رویداد دهه کرامت اظهار کرد: امیدواریم در اعیاد قربان و غدیر نیز ویژه برنامه‌های مناسبی داشته باشیم و همکاری لازم معاونت فرهنگی با کانون‌های فرهنگی در این خصوص انجام شود.

وی افزود: این روزها و شب‌ها در چهارراه‌ها و خیابان‌های شهر شاهد متکدیان زیادی هستیم، خیلی از این افراد از اتباع هستند اما مدیریت کنترل و نظارت و رفع و تخلفات شهری باید در این خصوص اقدام جدی‌تری انجام دهد زیرا این وضعیت در شأن اصفهان نیست.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر این افراد مشمول هستند تحت حمایت خیریه‌ها واقع شوند اما اگر نیازمند نیستند و تکدی‌گری می‌کنند طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.

وی ادامه داد: بهزیستی و نیروی انتظامی نیز در این خصوص وظیفه‌ای دارند که بعد از جمع آوری باید به وظایف خود در خصوص این افراد عمل کنند.

شریعتی اظهار کرد: ما نیز مخالف خلاف‌سازی هستیم اما نوع برخوردهایی که از مدیریت کنترل و نظارت و رفع تخلفات شهری می‌شنویم بعضا برخوردهای تند است. طبق روال باید تذکر داده شود و روند قانونی برخورد با تخلفات طی گردد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار