رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
  • کد خبر : 12543
  • چاپ خبر : لزوم توجه به مدیریت بحران سالمندی در سال‌های آینده
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم

لزوم توجه به مدیریت بحران سالمندی در سال‌های آینده

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم با تاکید بر توجه و حمایت از زنان آسیب‌پذیر و آسیب دیده در جامعه گفت: بحران سالمندی مسئله‌ای است که باید به آن توجه کرده و زیرساخت‌های لازم را برای حمایت از سالمندان در سطح جامعه ایجاد کنیم.

به گزارش شورانیوز، نرجس نیازمند با تاکید بر امکان نقش آفرینی موثر و بیشتر مدیریت شهری در کنترل آسیبهای اجتماعی اظهار داشت: تلاش شورا به خصوص کمیسیون زنان و خانواده شناخت و راهبری برنامه‌های فرهنگی در کنترل آسیب‌های اجتماعی است.
وی هم افزایی و همکاری نهادها و ارگانهای آموزشی و انتظامی را در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه مهم و کلیدی خواند و افزود: امروز کار در حوزه آسیب‌های اجتماعی کاری تخصصی بوده و باید بانگاهی علمی و کاربردی به این حوزه ورود کرده و از کارهای جزیره‌ای پرهیز کرد.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم حمایت ویژه از بانوان را مورد نظر قرار گرفت و گفت: متاسفانه شاهد زنانه شدن بعضی از آسیبهای اجتماعی در جامعه هستیم که نیازمند ایجاد بسترهای لازم آموزشی و مددکاری در این حوزه برای خانم‌ها هستیم.
نیازمند رویکرد مدیریت شهری را در توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی نیز مطرح کرد و یادآور شد: نیاز است مسئولان استانی و مدیران کل پیگیری کنند تا ما نیز از طریق شورا بتوانیم در توسعه مرکز فرهنگی آموزشی ورزشی حمایت‌های لازم را داشته باشیم.
وی همچنین حمایت از سالمندان را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: به زودی با بحران سالمندی در جمعیت کشور مواجه خواهیم شد و باید زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای حمایت از آن‌ها در جامعه فراهم باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار