رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

یادداشت ویژه


بیانیه حقوقی فرج محمد قلی زاده عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

نتیجه جلسه انتخاب شهردار تبریز غیر قانونی و فاقد اعتبار است+دلایل حقوقی

به دنبال بالاگرفتن دلایل عدم امضای صورتجلسه انتخاب “ایرج شهین باهر” به عنوان شهردار تبریز توسط ۶ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز “فرج محمد قلیزاده” یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با صدور بیانیه ای حقوق نتیجه آن جلسه را غیرقانونی و فاقد اعتبار خواند.


مجتبی شاکری

باد کاشتید، اکنون فصل درو کردن طوفان است

مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری چهره‌ای از *یَوْمَ تُبْلَى السَّرَائِرُ* و روز محاسبه را نشان داد . آنان که با وعده‌های پوک و پوچ باد کاشتند بی‌تردید اکنون باید طوفان درو کنند.




جواد آقاجان نژاد

نا عدالتی در شورای چهارم

واژه “ناعدالتی” را بیشتر شنیده اید اما امروز می خواهم یک نمونه از صدها نمونه ناعدالتی در شورای چهارم بگویم




توسعه فضای سبز شهری، عامل افزایش کیفیت زندگی

ﻧﻜﺘﻪ ﺑﺴﻴﺎر ﻣﻬﻢ در ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻓﻀﺎی ﺳﺒﺰ ﺷﻬﺮی، ﺿﺮورت اﺟﺘﻤـﺎﻋﻲ اﻳﺠﺎد آن اﺳﺖ؛ ﺑﺪﻳﻦ ﻣﻌﻨﻲ ﻛﻪ ﺷﻬﺮوﻧﺪان ﺑﻴﺸـﺘﺮی ﺑـﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﺻﻞ ﻣﻜﺎن ﻳﺎﺑﻲ و دﺳﺘﺮﺳﻲ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺳﻬﻮﻟﺖ دﺳﺘﺮﺳﻲ ﺑﻬﺘﺮی ﺑﺪان داﺷﺘﻪ و ﺑﺘﻮاﻧﻨـﺪ از ﻣﻮاﻫﺐ آن اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ.



جعفر محمدی

تبریزی ها تحسین برانگیزند

مردم تبریز را باید ستود و تحسین کرد، بی هیچ تردیدی. آنها از همگراترین مردمان ایران هستند و رشد همه جانبه این شهر در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی رهین همین همبستگی و دوراندیشی مردمانش هست. زمانی آنها تصمیم گرفتند دیگر به هیچ گدایی پول ندهند تا شهرشان اولین کلانشهر بی گدای ایران باشد؛ […]


روح الله رشیدی

استثمار؛ در همین نزدیکی

رسمِ ضدعقلانیِ واگذاری خدمات متعارف سازمانها به پیمانکاران، به عُرفی شدن بی‌عدالتی و عادی شدن رسومِ ضدانسانی در قبال کارگران منجر شده است.


محمدباقر قالیباف

یادداشت شهردار تهران درباره پلاسکو

شهردار تهران طی یادداشتی گفت: بیش از پانزده روز از حادثه تلخ و تاسف بار پلاسکو می‌گذرد. در این روزهای سخت، بسیاری از هم وطنان، به هر نحو که توانستند با داغدیدگان و بازماندگان همدردی کردند.


علی سلیمانیان

بی‌مسئولیتی و ارباب‌منشی!

مسئولیت در جمهوری اسلامی –که حالا منصبِ کوچک شما چندان مسندی هم نیست- هیچ فضیلت و شانیتی الا نوکری برای مردم و مجموعه‌ی تحت مدیریت آن منصب ندارد که منصوب آن بخواهد چنین اربابانه سخن کند.


علی سلیمانیان

تبریز و «اخلاق بردگی»ِ مدیرانش

تبریز شهرِ بدون بی‌خانمانان است، حتی اگر زوجی از بد روزگار در این سرمای استخوان‌سوزِ زمستان، به دامان کوه پناه ببرند و یا اگر بی‌خانمان‌ها از انظار عمومی به ناکجاها کوچانده شوند.


پرونده ویژه

تبلیغات

جدیدترین اخبار

پربازدیدترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آرشیو تقویمی

فروردین ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
« بهمن    
 123
۴۵۶۷۸۹۱۰
۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷
۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴
۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱