رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
  • کد خبر : 2812
  • چاپ خبر : گزارش املاک شهرداری در اختیار نمایندگان شورا قرار گیرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت : وظیفه نمایندگان شورا نظارت بر اجرای قانون است، در این راستا در اختیار گذاشتن اطلاعات یکی از ابزاری است که می تواند نمایندگان را در اجرای وظایف خود یاری رساند .

به گزارش شورانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد حکیمی پور در سیصد و هشتمین جلسه شورا،گفت : همه ی دوستان مطلع هستند که مذاکرات شورا علنی است و از طرف دیگر کتمان اطلاعات اعضای شورا تخلف است.

وی خطاب به رییس شورا ، ادامه داد : شهردار تهران در تاریخ ۱۱ ابان ماه گزارشی را در خصوص ابهامات واگذاری املاک به شورا ارائه کردند و بنا شد تا اعضای شورای شهر موضوعات و ابهامات را مکتوب پیگیری کنند که بنده در این خصوص نامه ای به شما نوشتم و دو درخواست داشتم که نخست فیلم جلسه برای بررسی اظهارات و دوم گزارش شهرداری و پاور پونت شهردار به اعضا ارایه شود .

‎حکیمی پور افزود : رییس شورا در پاسخ به درخواست فیلم جلسه ابراز داشتند که فیلم جلسه مناسب نیست و صلاح نمی دانند که ارائه شود و در خصوص گزارش شهردار نیز نوشتید که نسخه ی از آن در شورا موجود نیست.

رییس کمیته میراث فرهنگی خاطر نشان ساخت : سوال من اینجاست که چرا این گزارشی که به شورا ارائه شده در شورا موجود نیست و من به عنوان عضو شورا چگونه باید گزارش را بررسی کنم ؟ چرا که این موضوع از نظر من تمام نشده است و همانطور که در جلسه گفتید قرار شد گزارش بررسی کارشناسی شود.

وی افزود : ‎بنده در تاریخ ۲۵ آبان ماه با خود آقای شهردار هم مکاتبه کردم و ایشان برای آقای امانی نوشتند که طبق ضوابط انجام شد. سوال من اینجاست که ضوابط چه می گوید؟ چرا مدت ها بعد از درخواست بنده این خواسته محقق نشده است .

‎حکیمی پور همچنین تصریح کرد : من در این ارتباط هیچ مصاحبه ای نکردم و هیچ کار رسانه ای انجام ندادم ولی این خواسته قانونی ما پیگیری نمی شود در صورتی که دسترسی به گزارشی که به شورا ارایه شده است حق من به عنوان عضو است تا طبق فرمایش خودتان بررسی کارشناسی شود و نظرات ارائه گردد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار