رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
  • کد خبر : 2181
  • چاپ خبر : بسته تشویقی ساخت و ساز موجی برای خروج از رکود ایجاد می کند

جلسات متعددی برای موج سازی از رکود حاکم بر بازار مسکن با انبوه سازان، نظام مهندسی و شهرداری اصفهان و دیگر نهاد های مختلف در راستای اجرای بهتر بسته تشویقی ساخت و ساز برگزار شد.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایمنا ، نورالله صلواتی اظهار کرد:‌ بسته تشویقی ساخت و ساز بعد از بررسی در جلسات و کمیسیون های متعدد و تخصصی به تصویب شورای اسلامی رسید.
وی اظهار کرد:‌ در این بسته تشویقی، تخفیف هایی در قالب تصاعد رو به کاهش در نظر گرفته شده که تا نیمه اسفندماه به اجرا در می آید.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با پیش بینی استقبال گسترده مردم از این بسته گفت: هرچند با رکود اقتصادی روبرو هستیم اما در همین رابطه جلساتی نیز با انبوه سازان داشتیم که امیدواریم مفید واقع شود.
وی ادامه داد: در همین راستا در این جلسات سرفصل هایی که مربوط به نظام مهندسی، شهرداری و سازمان ها و نهادهای مرتبط با آن بود، مورد بررسی قرار گرفت.
صلواتی تاکید کرد: با توافق های انجام شده، مقرر شد شهرداری و نظام مهندسی و دیگر سازمان های مرتبط، همکاری های لازم را با سازندگان مسکن داشته باشند.
وی تصریح کرد:‌ بر همین اساس این بسته و تفاهم های بین سازمانی، موجی برای کاهش رکود حاکم بر این بازار ایجاد خواهد کرد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساختمان سازی، مادر اشتغال زایی است به خصوص اگر به سمت تجاری سازی مثل ساخت هتل و مجتمع های تجاری برویم.
وی در پایان اظهار داشت: مکان های تفریحی و تفرجگاهی عمومی و ساختمان های ارائه دهنده خدمات مثل شهربازی، رستوران و هتل، هم به رونق این عرصه و اشتغال زایی کمک می کند و مردم نیز از آن استقبال می کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار