رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
  • کد خبر : 2168
  • چاپ خبر : شهرداری اردبیل دچار رکود مالی است
عضو شورای اسلامی شهر اردبیل :

شهرداری اردبیل دچار رکود مالی است

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با انتقاد از درخواست کمک از سوی نهادها و دستگاه‌های دولتی از شورا و شهرداری تاکید کرد که شهرداری اردبیل هم اکنون دچار رکود مالی بوده و با مشکل مواجه است.

به گزارش شورانیوز به نقل از مهر ، سالار شاکر در جلسه شورای شهر اردبیل در خصوص درخواست کمک یک میلیاردی از شهرداری برای برگزاری همایش اربعین حسینی در اردبیل اضافه کرد: با توجه به مشکلات مالی بهتر است شهرداری اول به مشکلات خود رسیدگی داشته باشد.

وی با تأکید به اینکه ما کمک یک میلیارد ریالی را مصوب می‌کنیم اما عوارض دو میلیون ریالی را بخشش نمی‌کنیم، اضافه کرد: بهتر است در چنین مواقعی سهم حمایتی بخش دولتی مشخص شود تا در ادامه شهرداری دو برابر کمک کند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با تأکید به رکود مالی شهرداری بیان داشت: شهرداری اردبیل در رکود مالی دست به چنین کمک‌هایی می‌زند و لازم است در ابتدا سایر دستگاه‌ها کمک کنند تا شهرداری نیز پای کار بیاید.

وی با بیان اینکه این کمک ها در حالی است که به دلیل مشکلات مالی بیمه کارگر سرطانی پرداخت نمی‌شود، خواستار پرداخت بیمه این کارگر شد.

در ادامه جلسه شورای شهر اردبیل رئیس شورا به طرح درخواست شهرداری مبنی بر کمک به ستاد اربعین اشاره کرد و افزود: در این درخواست شهرداری ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۴۰۰ میلیون ریال کمک غیر نقدی و جنسی را مطرح کرده است.

ذکی اله خوشبخت با بیان اینکه سهم کمک تمامی دستگاه‌ها در ستاد اربعین استان مشخص شده است، خواستار نظر مثبت شورای شهر جهت کمک به ستاد اربعین برای برگزاری مراسم اربعین حسینی شد.

در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل با در نظر گرفتن مشکلات مالی شهرداری اردبیل کمک ۵۰۰ میلیون ریالی نقدی و غیر نقدی را مصوب کردند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار