رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱
  • کد خبر : 3052
  • چاپ خبر : آموزش و پرورش در توسعه آموزش در منطقه ۲۲ اقدام کند

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیاز آموزشی یکی از مواردی است که در منطقه ۲۲ باید توجه جدی به آن شود و آموزش و پرورش در توسعه این امر باید اقدامات لازم را به عمل آورد.

به گزارش شورانیوز از تهران پرویز سروری در سیصد و دهمین جلسه شورا پس از استماع گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه ۲۲ گفت : در روز یکشنبه تذکری در خصوص روشنایی منطقه ۱۹ داشتم و امروز نیز در منطقه ۲۲ با همین مشکل مواجه هستیم.

سروری یادآور شد: باید نسبت به حل مشکل روشنایی این مناطق اقدامات لازم انجام شود.
وی بیان داشت: بیشترین توسعه در منطقه ۲۲ شکل گرفته است ولی زیر ساخت‌ها همزمان با آن شکل نگرفته است؛ نگران آن هستیم که بلندمرتبه سازی‌های نیمه کاره در این منطقه به اتمام برسد و بعد از بهره برداری با مشکلات عدیده ای به سبب فقدان زیرساخت های لازم از جمله آب، برق و … مواجه شویم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: عدم مدیریت یکپارچه شهری موجب شده است که مشکلات و اختلاف‌هایی را در خدمت رسانی به وجود اید که دودش تنها به چشم مردم می رود.

وی گفت: در حال حاضر در بعضی از مناطق شاهد قطعی برق بعضی از بوستان‌ها بوده‌ایم و علت آن عدم مدیریت یکپارچه شهری است که هیأت رئیسه شورا باید اقدامات لازم در این مورد را انجام دهد.

سروری بیان داشت: عدم توسعه آموزش در این منطقه سبب شده تا مشکلات زیادی گریبان مردم را بگیرد لذا آموزش و پرورش قطعاً نسبت به راه‌اندازی و توسعه فضای آموزشی مورد نیاز منطقه ۲۲ اقدام کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار