رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
  • کد خبر : 2323
  • چاپ خبر : شناسایی مطالبات مردم البرز برای تقدیم به رئیس جمهور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از احصاء و شناسایی مطالبات کلان شهروندان برای تقدیم به رئیس جمهور در سفر آتی دولت به البرز خبر داد و گفت : ۶۰ دقیقه ابتدایی جلسه صحن علنی روز سه شنبه هفته جاری به همین امر اختصاص یافته است.

به گزارش شورانیوز ، محمود دادگو   با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری اسلامی ایران و کابینه دولت به البرز فرصتی مناسب برای در میان گذاشته مشکلات، مطالبات و دغدغه های کلان مدیریت شهری کرج به محضر ریاست قوه مجریه برای تصمیم گیری عاجل و صدور دستورات مقتضی است که بنا داریم از آن به نحو شایسته بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه در جلسه علنی سه شنبه هفته جاری در خصوص رئوس موضوعات قابل طرح با هیئت دولت بحث و تبادل نظر کارشناسی صورت می پذیرد و نمایندگان مردم به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خویش می پردازند، گفت: دیدگاه اعضاء شورای شهر منطبق بر نیازهای شهروندان است و کمبودهای این کلانشهر در حوزه های بهداشت و درمان، فرهنگی، ورزشی، رفاهی، آموزشی و زیرساختی را به اطلاع مسئولان ارشد دولت خواهیم رساند.

رئیس پارلمان محلی کرج با تاکید بر اینکه بحث ضرورت توقف پروژه انتقال تونلی آب از سد امیرکبیر به تهران که به مرگ تدریجی رودخانه کرج و جاده زیبای چالوس منتهی می شود و یک پروژه مخرب زیست محیطی به شمار می رود، در فهرست مطالبات کلان جای خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: دولت طبق وعده هایی که داده، باید بذر تدبیر و امید را در سراسر میهن اسلامی بکارد تا بتوان محصول خرد، دانایی و دانش را درو کرد.

دادگو همچنین از استانداری البرز تقاضا کرد: در سفر رئیس جمهور به البرز بحث تعطیلی ادارات دولتی و شهرداری های استان در روزهای پنج شنبه نیز بار دیگر مطرح شود، چرا که این اقدام مطابق با سیاست های «اقتصاد مقاومتی» بوده و ضمن کاهش هزینه های جاری، بهره وری سازمانی را نیز ارتقاء می بخشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار