رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
  • کد خبر : 12530
  • چاپ خبر : دیگر با شهردار تعامل نخواهم داشت

دبیر شورای اسلامی شهر کرج از عملکرد شهردار کرج انتقاد کرد و گفت: دیگر با شهردار تعامل نخواهم داشت و از همه اختیارات ظرفیت های قانونی خود در انجام درست وظایفم در حوزه سیاستگذاری و نظارت استفاده خواهم کرد.

به گزارش شورا نیوز، فاطمه منعمی در نطق پیش از دستور یکصد و یازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج گفت :برای نگارش این نطق بر نفسم حاکم شدم و تصمیم بر این گرفتم که نکاتی را هرچند ناخوشایند به استحضار مردم برسانم هرچند می دانم که از جمعیتی قریب به دو میلیون نفر مردم کرج ، سخنان امروز من به گوششان نخواهد رسید اما قصد کردم که بگویم تا خواص جامعه بشوند و بدانند البته شاید که نه ، قطعاً برخی هاشان از من هم بیشتر می دانند. همان هایی که جریان سازی و تصمیم سازی و فضا را شلوغ و حاشیه را جای متن در مدیریت شهری ساری و جاری می کنند.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج افزود: همان هایی که در ملاء عام می گویند شورا و شهرداری و مدیریت شهری جای سیاسی نیست بلکه نهاد خدماتی ـ اجتماعی است که می بایست تمام همت خود را برای این موضوع گذاشته و در انتخاب مدیرانش چپ و راست ، اصلاح طلب و اصولگرا را کنار بگذارد و مدیر متخصص انتخاب نماید اما در خفا و پشت پرده شهرداری را فضایی کاملاً سیاسی می بینند و مردم را به چشم برگه های رأی که قرار است با پست پاشی برای جریان و گعده ای خاص یا جریان ها و گعده هایی خاص توجهشان را به آن افرادی که خودشان می خواهند که آنها رأی بیاورند جلب می کنند.

منعمی اذعان کرد: مردم شهر بدنبال معلول علتها هستند ،مردم حدس می زنند و آنقدر بدبین شده اند که برخی مواقع با قطعیت در مورد دلیلی برای انجام نشدن کاری صحبت می کنند که آن دلیل وجود خارجی ندارد.

وی گفت: نتیجه این نارضایتی ها می شود آتش زیرخاکستری که با یک جرقه شعله ور می شود و آسیبش کجاست آن جا که جوانانی مثل روح ا… عجمیان و آرمان علی وردی ، زیر بارِ جهل و نادانی ، زیر بار نفرتی که امثال مدیرانی چون ما در ذهن مردم از این نظام مقدس ساختیم شکنجه و شهید می شوند، خون پاک آنان عده ای را بیدار کرد اما مسئولین و متولیان امور را ، خیر.

وی ضمن انتقاد از عملکرد مدیریت شهری در بخش های مختلف تاکید کرد: خاله زنکی آفت مدیریت کلان شهری شده است و این مشغولیت های این چنین چیپ و بچه گانه باعث درگیری عمیق اذهان مدیریتی در روزمرگی دم دستی و خاله خانباجی شده است.

منعمی خاطرنشان کرد: خاله زنک زدگی در سطح مدیریتی اگر با تغییر در ضوابط انتخاب مدیران اصلاح نشود باعث حاشیه نشینی و گسست نخبگان از ساختار دیوانسالار خواهد شد و سوءاستفاده از قدرت و مقام اولین عارضه زودرس این بیماری مدیریت است وقتی مردان کوچک عهده دار امور بزرگ می شوند عدالت ، قربانی حتمی کسانی است که رشد حبابی شان اتفاقاً محصول تبعیض موجود است و متاسفانه خاله زنکی اتفاقی است ناخوشایند که دارد منجر به واپاشی اصل احترام در سلسله مراتب می شود،رفتار مبتنی بر حسب و بغض شخصی با دخالت دادن پنداشت های ذهنی و احساسی کنترل نشده که بر عملکرد تصمیم ساز مدیر خدشه وارد می کند.

وی افزود: کیفیت انتخاب و انتصابات به صورت غیرعلنی برای همه محرز و مبرهن است و کیفیت انتخاب و رای من به حضرتعالی هم همین طور.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: در صحن علنی به شهردار رای دادم و در همین صحن رایم را از وی بر می دارم فارغ از اینکه با این روال سرنوشت مدیریتی حضرتعالی چه خواهد شد با شهردار تعامل نخواهم داشت و از همه اختیارات خود در انجام درست وظایفم در حوزه سیاستگذاری و نظارت استفاده خواهم کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار