رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
  • کد خبر : 8952
  • چاپ خبر : از طریق سرمایه‌گذاری خلأ رکوداقتصادی را جبران کردیم

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز در پاسخ به عملکرد این شورا در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: در سال گذشته به دلیل رکود اقتصادی، ساخت و سازها کاهش پیدا کرد، لذا ما از طریق سرمایه‌گذاری سعی در جبران این خلأ داشتیم.

به گزارش شورانیوز از شیراز ، ابراهیم شعرا، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز، در پاسخ به اینکه عملکرد شورای چهارم شهر شیراز در تحقق اقتصاد مقاومتی چه بوده است، گفت: در سال گذشته و سال‌های قبل در حصر و رکود اقتصادی قرار داشتیم و این باعث شد که ساخت و ساز در سطح شهرها کاهش پیدا کند و درآمد شهرداری هم پایین بیاید.

وی افزود: این شرایط ضرورت زمینه‌سازی یک اقتصاد و درآمد پایدار برای شهرداری را دو چندان کرد تا بتواند خلأ را جبران کند که این مهم نیز از طریق سرمایه‌گذاری در شهرداری شیراز انجام شد.

شعرا اظهار کرد: بخش اعظم درآمد شهرداری شیراز در سال گذشته از طریق برنامه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت‌هایی که سرمایه‌گذاران داشتند و استفاده از اوراق مشارکت، تأمین شد و توانست این نقصان درآمد را جبران کند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه بودجه مصوب شهرداری شیراز تا آخر سال گذشته تأمین و هزینه شد، گفت: شیراز جزو کلان‌شهرهایی بود که چیزی از بودجه شهرداری آن کاهش پیدا نکرد در حالی که در کلان شهرهای دیگر شاهد این بودیم که بودجه آن‌ها محقق نشد اما اما به دلیل استفاده از ارجاع‌های سرمایه‌گذاری موفق شدیم که کل بودجه را محقق کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار