رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
  • کد خبر : 8415
  • چاپ خبر : لزوم حمایت از تولید داخل
حجت‌الاسلام سید محمد آتش زر

لزوم حمایت از تولید داخل

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به تکنولوژی روز دنیا می‌توانیم در معابر اصلی شهر به جای آسفالت از بتن استفاده کنیم.

به گزارش شورانیوز از قم ،حجت‌الاسلام سید محمد آتش زر ، با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به عنوان سال “اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید” اظهار کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی در سال جاری تمام سعی خود برای تحقق این شعار به کار بسته است و به خصوص در پروژه‌های عمرانی سعی خواهد شد از مواد و مصالح، تجهیزات، امکانات تولید داخل استفاده شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم افزود: اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی بر ایجاد رونق اقتصادی است که سعی خواهد شد با ارائه تخفیفات مناسب، مردم را به اخذ پروانه و رونق بازارساخت و ساز سوق دهیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از برنامه‌های شورای شهر قم در سال ۹۶ ورود به حوزه ترمیم بافت فرسوده است، ابراز کرد: اهمیت توجه به بافت فرسوده با توجه به خطراتی که این محیط‌ها برای مردم دارد در دستور کار شهرداری در سال جاری است که باید مردم برای مشارکت تشویق شوند.

عضو شورای شهر قم به ارائه پیشنهادی برای جایگزین کردن بتن به جای آسفالت اشاره کرد و ادامه داد: می‌توان در معابر و شوراع اصلی شهر که محل‌های اصلی تردد هستند با توجه به تکنولوژی روز دنیا به جای استفاده از آسفالت، از بتن بهره برد.

وی خاطر نشان کرد: در تکنولوژی روز دنیا میلگرد را می‌بافند و با سیمان خاص آن آسفالت می‌کنند که این کار حدود ۵۰ سال ضمانت دارد.

آتش زر با اشاره به گسترش صنعت فولاد و سیمان در کشور، تصریح کرد: ما می‌توانیم در راستای اقتصاد مقاومتی  قیر را صادر کرده و در پروژه‌های عمرانی از جایگزین یعنی بتن استفاده کنیم که این امر موجب حمایت از تولید داخل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار