رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
  • کد خبر : 7702
  • چاپ خبر : مدیریت کارآمد وبرنامه ریزی دقیق عامل اصلی موفقیت شهرداری سنندج

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه عملکرد شهرداری در سال گذشته عملکرد بسیار موفق و مناسب بود گفت : مدیریت کارآمد وبرنامه ریزی دقیق عامل اصلی موفقیت شهرداری در تحقق وعده ها و اجرای طرح های عمرانی نیمه تمام بود.

به گزارش شورانیوز از سنندج ،  عصر دیروز شهردار بهمراه مدیران شهرداری به مناسبت فرا رسیدن سال نو به دیدار اعضاء شورای شهر رفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اظهار داشت : کمبودمنابع مالی در سالهای اخیر اکثر شهرداریها را با چالش و مشکلات فراوانی روبه رو کرده است.

جلال شریعتی بیان کرد : مشکلات مالی بوجود آمده برای شهرداریها باعث شده بود روند خدمت رسانی مثبت به شهروندان با کندی پیش رود و همین امر علاوه بر نارضایتی همشهریان باعث توقف اجرای طرحها و برنامه های شهرداری و شورا شده بود.

وی گفت : خوشبختانه سال گذشته با مدیریت کارآمد و برنامه ریزی دقیق شاهد تحول عظیمی در روند اجرای فعالیتهای شهرداری بودیم.

شریعتی افزود : اغاز تمکیل چند پروژه عمرانی بزرگ در سطح شهر از ابتدای سال گذشته باعث ایجاد روزنه امید در دل شهروندان شد و خوشبختانه بسیاری از طرحهای عمرانی نیمه تمام عمرانی که در اولویت نخست قرار داشتند بموقع تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اعلام کرد : ساماندهی وضعیت پرداختی حقوق کارکنان یکی دیگر از مطالبات شورا از مجموعه مدیریت شهرداری بود که امسال هم با پرداخت بموقع حقوق وعیدی کارکنان این دغه دغه شورا ی شهر هم برطرف شد.

شریعتی افزود : بسیاری از مشکلات و پروژ های عمرانی نیمه تمام دیگر در سطح شهر وجود دارد که امیدوارم برنامه ریزی جهت تکمیل و بهره برداری از آن در سالجاری در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی از فعالیتهای چمشگیر وشبانه روزی شهرداری در ایام نوروز امسال تقدیر و تشکرد کرد و گفت : نصب المان های زیبا نوروزی ، نورپردازی، گل کاری و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی باعث رضایتمندی مسافران نوروزی و شهروندان از عملکرد شهرداری شده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه مجموعه شورا با تمام توان حامی برنامه های شهرداری است ابراز امیدواریم نمود با تلاش دوچندان روند عملکرد مثبت شهرداری در سالجاری هم تداوم داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار