رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
  • کد خبر : 7343
  • چاپ خبر : رشد ۴۰۰ درصدی بودجه فرهنگی سال ۹۶ در کرمانشاه

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه، از رشد ۴۰۰ درصدی بودجه فرهنگی سال ۹۶ در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شورانیوز از کرمانشاه ، سید حجت الله موسوی اجاق   در همایش تکریم از پیشکسوتان، مربیان، نخبگان و موسسات قرآنی که در سینما آزادی کرمانشاه برگزار شد گفت: مباحث قرآنی مباحث ریشه ای و راهبردی است و در بین همه نسلها اثرگذار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه ابراز داشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره به آموزه های قرآن توجه ویژه داشته و بر الگوگیری از آن در زندگی تاکید فراون داشته و دارند.

وی افزود: از زمانی که در شهرداری بحث مسجد محوری سرلوحه قرار گرفت شاهد اقدامات شایسته ای در عرصه های قرآنی بودیم و بسیاری از مباحث در بودجه شهرداری با تصویب و حمایت اعضای شورای اسلامی پایدار شد که به صورت پیوسته ادامه خواهد داشت.

موسوی اجاق در ادامه خاطر نشان کرد: به واسطه کمبود اعتبار بسیاری از برنامه ها در شهرداری حذف شد اما این حذفیات شامل برنامه های قرآنی نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه اذعان داشت: تا کنون در مراسمات ویژه ای از فعالان قرآنی، جانبازان و ورزشکاران معلول تجلیل به عمل آمده است و در این راستا بودجه فرهنگی سال ۹۶ به میزان ۴۰۰ درصد رشد داشته که بی سابقه است.

وی اعتبار ارتقای برنامه های فرهنگی مسجد محوری را ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: همچنین اعتبار پروژه حمایت از برنامه های تخصصی قرآنی که ۱۰۰ درصد وابسته به اتحادیه تشکل های قرآنی است ۴۰۰ میلیون تومان است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار