رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۰
  • کد خبر : 7133
  • چاپ خبر : ورود دستگاه امنیتی و دستگیری برخی مدیران شهرداری نگران کننده است

رئیس شورای شهر اهواز گفت: ورود دستگاه امنیتی و دستگیری برخی مدیران شهرداری با توجه به اینکه این دستگاه جزو آگاه ترین دستگاه ها به شمار می رود، نگران کننده است.

به گزارش شورانیوز از  اهواز ، هوشنگ شیرمردی در جلسه علنی شورای شهر اهواز اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال جدید باید شهر را برای استقبال از مهمانان نوروزی و شهروندان اماده کنیم اما با مشکل اخیر مواجه شدیم که از مردم و اصحاب رسانه عذرخواهی می کنیم.
وی افزود: در بخش عمرانی کارهایی صورت پذیرفت و برنامه هایی برای نوروز داشتیم اما مسائل اخیر به صورت ناخواسته پیش آمد. اگر از سوی شورا نظارت بیشتری صورت می پذیرفت، شاید این مسائل کمتر پیش می آمد.
شیرمردی بیان کرد: حدود ۶۰ نامه به شهردار اهواز ارسال کردم که بخش قابل توجهی از این نامه ها تذکر در خصوص اتفاقات اخیر بود.
رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: قرار بود جلسه امروز به صورت غیرعلنی برگزار شود چرا که اعضا شورا توضیحات شهردار  را نشنیده بودند اما به اصرار برخی اعضا این جلسه علنی شد.
شیرمردی گفت: در خصوص تعریف هایی که پیش از این  از شهردار داشتم معتقدم تمامی مدیران از سرمایه های استان هستند و انتظار من با توجه به شناختی که از شهردار داشتم بیش از این هست.
وی با اشاره به اینکه در کمسیون های شورای شهر اهواز هیچ مورد مشکوکی ملاحظه نشد، اظهار کرد: ملاک شرایط حال حاضر افراد است.‌ ورود کردن دستگاه امنیتی به این موضوع با توجه به اینکه این دستگاه جزء آگاه ترین دستگاه ها است نگران کننده است.
شیرمردی افزود: در نامه هایی که به شهردار ارسال کردم پیشنهاد دادم با توجه به اینکه برخی مدیران در شرایط اتهام هستند نسبت به جابجایی این مدیران تصمیم گیری شود؛ شاید اگر به این تذکرها توجه می‌شد، شاهد این اتفاق نبودیم. اکنون ما باید از مردم عذرخواهی کنیم چرا که مسائل بسیار فراتر از این است. اگر این مسائل صحت داشته باشد به شخصه از شهردار می خواهم استعفای خود را تقدیم کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار