رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲
  • کد خبر : 7113
  • چاپ خبر : برخی اسناد شهرداری در اختیار مراکز غیرقانونی قرار می‌گیرد

عضو شورای شهر ساری با انتقاد از خروج اسناد شهرداری، گفت: برخی اسناد شهرداری در اختیار مراکز غیرقانونی قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد کسانی از درون مجموعه متأسفانه مبادرت به این عمل خلاف می‌کنند بنابراین تأکید ما این است باکسانی که پول شهرداری را می‌خورند اما علیه این نهاد عمل می‌کنند با جدیت برخورد شود.

به گزارش شورانیوز از ساری ، علی‌اکبر زلیکانی در دویست و یکمین جلسه شورای شهر ساری که با حضور شهردار برگزار شد، گفت: علاوه بر این‌که خروج اسناد یک‌نهاد خود یک تخلف آشکار هست، این کار اساساً بدترین جفایی است که عضو یک مجموعه اداری می‌تواند انجام دهد و به عقیده بنده حراست شهرداری باید موضوع را با جدیت پیگیری نموده تا متخلف یا متخلفین شناسایی و اشد برخورد با آن‌ها صورت گیرد.

وی خطاب به کسانی که بر سر سفره مجموعه مدیریت شهری نشسته و به آن خیانت می‌کنند، گفت: توصیه می‌کنم حال که در این اوضاع نامطلوب اقتصادی یک‌نهادی هست که با جدیت در حال کار و تلاش و سازندگی و خدمت‌رسانی است، اگر کمک‌حال آن نیستید لااقل آب به آسیاب تخریب‌کنندگان این نهاد نریزید و دست از این کار ناپسند بردارید.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری، خاطرنشان کرد : مردم ساری در سطح قابل‌توجهی از عملکرد مدیریت شهری رضایت داشته و خواهان استمرار این تحولات هستند و عمل کسانی که سعی در تخریب این نهاد و تخطئه موفقیت‌هایش دارند، حرکت کردن خلاف نظر مردم هست که قطعاً راه بجایی نمی‌برد . لذا بهتر است این افراد به‌طرف مردم برگردند.

زلیکانی با تاکید بر ضرورت ساماندهی و تقویت واحد حقوقی شهرداری، تصریح کرد: شهرداری به‌عنوان یک عیدی تا پایان سال چند نفر از این جفاکاران را شناسایی و با آن‌ها برخورد کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار