اخبار برگزیده » استان ها » تحقیق و نظارت » فرهنگی ، اجتماعی » مازندران » مدیریت شهری
کد خبر : 7113
سه شنبه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲
علی‌اکبر زلیکانی

برخی اسناد شهرداری در اختیار مراکز غیرقانونی قرار می‌گیرد

به گزارش شورانیوز از ساری ، علی‌اکبر زلیکانی در دویست و یکمین جلسه شورای شهر ساری که با حضور شهردار برگزار شد، گفت: علاوه بر این‌که خروج اسناد یک‌نهاد خود یک تخلف آشکار هست، این کار اساساً بدترین جفایی است که عضو یک مجموعه اداری می‌تواند انجام دهد و به عقیده بنده حراست شهرداری باید موضوع را با جدیت پیگیری نموده تا متخلف یا متخلفین شناسایی و اشد برخورد با آن‌ها صورت گیرد.

وی خطاب به کسانی که بر سر سفره مجموعه مدیریت شهری نشسته و به آن خیانت می‌کنند، گفت: توصیه می‌کنم حال که در این اوضاع نامطلوب اقتصادی یک‌نهادی هست که با جدیت در حال کار و تلاش و سازندگی و خدمت‌رسانی است، اگر کمک‌حال آن نیستید لااقل آب به آسیاب تخریب‌کنندگان این نهاد نریزید و دست از این کار ناپسند بردارید.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری، خاطرنشان کرد : مردم ساری در سطح قابل‌توجهی از عملکرد مدیریت شهری رضایت داشته و خواهان استمرار این تحولات هستند و عمل کسانی که سعی در تخریب این نهاد و تخطئه موفقیت‌هایش دارند، حرکت کردن خلاف نظر مردم هست که قطعاً راه بجایی نمی‌برد . لذا بهتر است این افراد به‌طرف مردم برگردند.

زلیکانی با تاکید بر ضرورت ساماندهی و تقویت واحد حقوقی شهرداری، تصریح کرد: شهرداری به‌عنوان یک عیدی تا پایان سال چند نفر از این جفاکاران را شناسایی و با آن‌ها برخورد کند.