رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
  • کد خبر : 6996
  • چاپ خبر : فرماندار سابق اصفهان از پیشینه خوبی برخوردار بود
ادامه انتقادها به برکناری فرماندار اصفهان

فرماندار سابق اصفهان از پیشینه خوبی برخوردار بود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فرماندار سابق اصفهان از پیشینه خوبی برخوردار بود و ظرف ۶ سال دوره خود، خدمات ارزنده‎ای را به شهرستان ارائه کرد.

به گزارش شورانیوز، احمد شریعتی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: فرماندار سابق اصفهان از پیشینه خوبی برخوردار بود و ظرف ۶ سال دوره خود، خدمات ارزنده‎ای را به شهرستان ارائه کرد.

وی افزود: درختکاری یکی از بهترین اقداماتی است که هر شخصی می تواند آن را انجام دهد از این رو باید به این مهم توجه شود؛ درختکاری یکی از بهترین اقداماتی است که هر شخصی می‌تواند آن را انجام دهد از این رو باید به این مهم توجه شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سال ۵۷ با فرمان امام خمینی(ره) کمیته امداد تشکیل شد، این ارگان خدمات مناسبی را به افراد تحت پوشش خود ارائه می‌دهد که جشن گلریزان برای آزادی زندانیان از جمله اقدامات خوب این ارگان است.

وی با بیان اینکه درختکاری در ادیان مختلف، از جایگاه خاصی برخوردار است خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام این مهم به عنوان صدقه جاریه معرفی شده است.

شریعتی تأکید کرد: هر هکتار زمینی که از درختان کاج بهره مند باشد، ۳۶ تن آلودگی و گرد و غبار را کاهش می دهد از این رو باید به حفظ و توسعه درختان شهری توجه شود.

وی با اشاره به فعالیت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان اذعان داشت: این سازمان اقدامات خوبی در راستای گسترش فضای سبز داشته است که از این سازمان تشکر می‌کنم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ۲۰ اسفند ماه سالروز نخستین حضور رهبر معظم انقلاب در سفر راهیان نور تصریح کرد: این سفرها فرصت مناسبی است که فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را در بین جوانان تقویت کنیم.

وی ادامه داد: در حالی که این برنامه‌ها بسیار مدبرانه برنامه‌ریزی شده است ولی محل خوبی برای اسکان مسافران در مناطق عملیاتی وجود ندارد؛ حقوق شرکت‌های پیمانکار شهرداری عقب افتاده است؛ مدیران این شرکت‌ها و کارگران آن از این مسأله بسیار گله‌مند هستند.

شریعتی با اشاره به ۱۸ اسفند ماه، سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی مساجد متذکر شد: این کانون‌ها به دنبال هدایت و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی مساجد تأسیس شد.

وی ابرازداشت: اخیراً فعالیت‌های معاونت فرهنگی شهرداری نیز با مشارکت‌های مردم اداره شده و این معاونت می‌تواند با استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد برای پیشبرد برنامه‌های خود اقدام کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ایام پایانی سال و لزوم آماده‌سازی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی عنوان داشت: بسیاری از اقدامات برای آماده‌سازی شهر، توسط معاونت خدمات شهری شهرداری انجام گرفته است.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه ورودی‌های شهر از اهمیت زیادی برای جذب گردشگر برخوردار است بنابراین باید به این مسأله توجه بیشتری شود؛ همچنین با توجه به اشکالات طرح تفصیلی، مناطقی که در حاشیه شهر قرار دارند از خدمات شهری بهره‌مند نیستند.

شریعتی در پایان یادآور شد: سازمان آب و فاضلاب وعده ارائه خدمات در مناطق شرقی اصفهان را داده بود که با توجه به وعده‌های داده شده امیدواریم در سال ۹۶ شاهد ارائه خدمات مطلوب از سوی این سازمان، در محلاتی مانند ارغوانیه، گورت و شهرک زاینده‌رود باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار