رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
  • کد خبر : 5892
  • چاپ خبر : جشن‌های ملی نباید شائبه حکومتی داشته باشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر مردمی برگزار شدن مراسمات مناسبتی در کشور گفت: جشن‌ها و مراسمات نباید شائبه حکومتی داشته باشد و حضور خودجوش مردم باید رد این زمینه تقویت شود

به گزارش شورا نیوز از اصفهان، رضا امینی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با اشاره به اینکه این بانوی بزرگوار در نزد مسلمانان برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار است، اظهار داشت: این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است و رسول اکرم (ص) نیز در اینباره می‌فرمایند «فاطمه سرور زنان جهانیان است».
وی با اشاره به اینکه شناخت همه ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) امری ضروری است، اضافه کرد: می‌توان با دقت و تامل در زندگی این بانوی بزرگوار به عالی‌ترین رتبه‌های روحانی دست یافت.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه ضمن قدردانی از حضور حماسی، انقلابی، توام با بصیرت و پرشور مردم ایران و به ویژه اصفهان در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ابراز داشت: حضور مردم در واقع پاسخی دندان شکن به یاوه گویی‌های استکبار جهانی و به ویژه رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا بود.
وی با تاکید بر مردمی برگزار شدن مراسمات مناسبتی در کشور اضافه کرد: جشن‌ها و مراسمات نباید شائبه حکومتی داشته باشد و حضور خودجوش مردم باید در این زمینه تقویت شود.
امینی تصریح کرد: همچنین باید توجه داشته باشیم که دستگاه‌های مختلف نیز باید در این ایام با هماهنگی بهتری فعالیت داشته باشند تا از موازی‌ کاری‌ها جلوگیری شود.
وی همچنین ضمن یادآوری سالگرد عملیات غرورآفرین والفجر هشت که در سال ۶۴ اتفاق افتاد نیز گفت: در این عملیات بیش از ۸۰۰ کیلومتر از خاک عراق با بیش از پنج هزار کشته و زخمی و اسیر دشمن در پرونده رزمندگان اسلام ثبت شد و شهر فاو که صدام از آن به کلید بصره یاد می‌کرد آزاد و به تصرف رزمندگان اسلام در آمد .

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار