رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۶
  • کد خبر : 5237
  • چاپ خبر : فاز دوم کمربندی سرعین به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار سرعین گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاز دوم ضلع کمربندی شهرستان سرعین به بهر‌برداری می‌رسد که این یک اقدام سازنده برای جذب گردشگران در منطقه است.

به گزارش شورانیوز از اردبیل، رضا زنده‌دل عصر امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره زمستانی در سرعین اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاز دوم ضلع کمربندی شهرستان سرعین به بهره‌برداری می‌رسد که این امر می‌تواند گام بزرگی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد و فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری از اهمیت بسیاری در منطقه برخوردار است.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره زمستانی در سرعین ‌افزود: این جشنواره فرصتی بسیار مهم برای معرفی استعدادها و ظرفیت‌های گردشگری سرعین محسوب می‌شود تا بتوایم گام بزرگی در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه برداریم.

شهردار سرعین از برنامه‌ریزی برای ایجاد پروژه‌های گردشگری در شهرستان سرعین خبر داد و بیان کرد: در این زمینه سرمایه‌گذارانی اعلام آمادگی کرده‌اند و انتظار می‌رود در سال‌های آینده شاهد تحول عظیمی در حوزه گردشگری منطقه باشیم.

زنده‌دل از ساماندهی هتل‌ها و مراکز اقامتی خبر داد و اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران انجام شده است و در این زمینه شهرداری تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا مسافران و گردشگران رضایت همه‌جانبه‌ای از حضور در سرعین داشته باشند.

وی گفت: برگزاری جشنواره‌های زمستانی از اهمیت به‌سزایی برای ما برخوردار است و در صدد هستیم تا با برگزاری این جشنواره‌ها همانند تابستان سرعین زمستان این شهر را نیز مملو از گردشگران و مسافرانی از داخل و خارج کشور کنیم چرا که شهرستان سرعین در فصل زمستان نیز می‌تواند به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

شهردار سرعین بیان کرد: استقبال مردم در نخستین روز از چهارمین جشنواره زمستانی سرعین خوب بود و با حضور هنرمندان کشور شور و حال خاصی بین مردم ایجاد شد و ما تمام توان خود را به‌کار گرفته‌ایم این جشنواره به صورت باشکوه در منطقه برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار