اردبیل » استان ها » حمل ونقل » خدمات شهری
کد خبر : 5237
شنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۶
رضا زنده‌دل :

فاز دوم کمربندی سرعین به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش شورانیوز از اردبیل، رضا زنده‌دل عصر امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره زمستانی در سرعین اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاز دوم ضلع کمربندی شهرستان سرعین به بهره‌برداری می‌رسد که این امر می‌تواند گام بزرگی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد و فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری از اهمیت بسیاری در منطقه برخوردار است.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره زمستانی در سرعین ‌افزود: این جشنواره فرصتی بسیار مهم برای معرفی استعدادها و ظرفیت‌های گردشگری سرعین محسوب می‌شود تا بتوایم گام بزرگی در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه برداریم.

شهردار سرعین از برنامه‌ریزی برای ایجاد پروژه‌های گردشگری در شهرستان سرعین خبر داد و بیان کرد: در این زمینه سرمایه‌گذارانی اعلام آمادگی کرده‌اند و انتظار می‌رود در سال‌های آینده شاهد تحول عظیمی در حوزه گردشگری منطقه باشیم.

زنده‌دل از ساماندهی هتل‌ها و مراکز اقامتی خبر داد و اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران انجام شده است و در این زمینه شهرداری تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا مسافران و گردشگران رضایت همه‌جانبه‌ای از حضور در سرعین داشته باشند.

وی گفت: برگزاری جشنواره‌های زمستانی از اهمیت به‌سزایی برای ما برخوردار است و در صدد هستیم تا با برگزاری این جشنواره‌ها همانند تابستان سرعین زمستان این شهر را نیز مملو از گردشگران و مسافرانی از داخل و خارج کشور کنیم چرا که شهرستان سرعین در فصل زمستان نیز می‌تواند به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

شهردار سرعین بیان کرد: استقبال مردم در نخستین روز از چهارمین جشنواره زمستانی سرعین خوب بود و با حضور هنرمندان کشور شور و حال خاصی بین مردم ایجاد شد و ما تمام توان خود را به‌کار گرفته‌ایم این جشنواره به صورت باشکوه در منطقه برگزار شود.