رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
  • کد خبر : 4904
  • چاپ خبر : اقدامات اجرایی استانداردسازی دو خیابان نمونه شهر تبریز
معاون حمل ونقل و ترافیک شهردارتبریز خبر داد:

اقدامات اجرایی استانداردسازی دو خیابان نمونه شهر تبریز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز، از آغاز اقدامات اجرایی استانداردسازی در دو خیابان نمونه تبریز، خبر داد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، درجلسه ای راهبردی که با هدف تعیین تصمیمات اتخاذی در کمیته اجرایی این طرح برگزار شد،  طرح کاهش تصادفات درون شهری، ارتقاء فرهنگ ترافیک و پیشگیری از حوادث رانندگی که توسط معاونت قضایی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در دست پیگیری و اقدام است، بررسی شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت اقدامات اجرایی، مدیریتی، انتظامی و پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی بالاخص حوادث رانندگی منجر به فوت و جرح، اقدامات اجرایی لازم و ملزومات طرح بررسی و ضمن زمانبندی اجرایی، اولویتهای لازم دسته بندی و احصاء گردید.

در ادامه مهدی یوسفی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارتبریز،  گفت: اقدامات مربوط به این طرح از سوی معاونت حمل و نقل به سرعت وارد مرحله اجرایی می شود.

وی افزود: بر این اساس، اقدامات مربوط به اصلاحات هندسی، تکمیل خط کشی های عابر پیاده، نصب دوربین های ثبت سرعت و نظارت تصویری در دو مسیر چایکنار و کمربندی میانی به زودی اغاز می شود.

همچنین در ادامه جلسه، نماینده معاونت قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی، از توجه و پیگیری و تاکید شدید مقام محترم قضایی استان بر کاهش جرم های اجتماعی مرتبط با جرائم رانندگی و وقوع حوادث و سوانح رانندگی خبر داد و اظهارداشت: دراین  زمینه تلاش داریم برای کاهش تصادفات رانندگی در سطح شهر و بالاخص این دو معبرنمونه که دارای تراکم بالای وقوع تصادفات رانندگی در سالهای قبل بوده، در قالب برنامه های اجرایی مشترک پلیس راهور استان، مقام قضایی استان و شهرداری تبریز اهداف و برنامه های مدونی را تبیین نماییم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار