رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
  • کد خبر : 4813
  • چاپ خبر : کارنامه مدیران شهری بار مالی بر دوش مدیران آینده نشود

یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کارنامه تیم مدیریت شهری نبایدبه گونه‌ای باشد که بار مالی زیادی به دوش مدیران آینده بگذارد.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، وحید فولادگر ، اظهار کرد: یکی از علل مهمی که شهرداری اصفهان به سمت گرفتن سهیلات و وام حرکت کرده رکود در بخش مسکن است که موجب کاهش درآمدهای شهرداری شده، علاوه بر این در بحث مترو نیز دولت به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی افزود: مبحثی که در خصوص گرفتن تسهیلات و وام در این میان مطرح می‌شود این است که زمان تنظیم بودجه اولویت‌هایی با نظر مدیریت شهری و شورا در نظر گرفته می‌شود که انتظار می‌رود در هنگام مصرف بودجه در سال بعد این موارد در نظر گرفته شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: زمانی که برای برخی پروژه‌ها تسهیلات خاص در نظر گرفته می‌شود یعنی منابع شهر متوجه آن پروژه باشد اما باید هنگامی که درآمدهای شهرداری کاهش می‌یابد خدمات ارائه شده را با درآمدها تنظیم کنیم.

فولادگر تصریح کرد: زمانی که برای برخی پروژه‌ها تسهیلات و اوراق مشارکت در نظر می‌گیریم در واقع بار مالی در سال‌های آتی را بالا می‌بریم و بازپرداخت تسهیلات اوراق مشارکت، مدیریت شهری آینده را با مشکل مواجه می‌کند.

وی در خصوص اینکه اعلام شده بود که بودجه سال ۹۵ شهرداری اصفهان تاب آور است، اما این مهم رخ نداده است، گفت: متاسفانه به دلیل اینکه ۵۰ تا ۷۰ درصد بودجه شهرداری اصفهان به صنعت ساختمان بستگی دارد متناسب با رکود و یا عدم رکود این صنعت شهرداری دچار مشکل می‌شود و تحت این شرایط تاب آوری خود را هم از دست می‌دهد. باید تلاش شود که بودجه شهرداری اصفهان از صنعت ساختمان استقلال بیشتری پیدا کند تا در چنین شرایطی با مشکلات متعدد مواجه نشود.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: هر تیم مدیریتی که در شهرداری روی کار می‌آید سعی می‌کند که با افتتاح پروژه‌ها و ثبت نام آن‌ها به نام خود یک کارنامه موفق ارائه دهد، اما این کارنامه نباید به نحوی باشد که مدیران آینده را در نظر نگیرد و برایشان بار مالی ایجاد کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار