رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
  • کد خبر : 3798
  • چاپ خبر : شیراز نیازمند توسعه بیشتر است
علیرضا پاک‌فطرت:

شیراز نیازمند توسعه بیشتر است

شهردار شیراز گفت: در شش سال گذشته بیش از دو برابر عمر این شهر فعالیتهای عمرانی انجام داده ایم اما فضا و پتانسیل های استان فارس و شهر شیراز به گونه ای است که باز هم باید بیشتر تلاش کرد تا شهر مناسبی برای شهروندان بسازیم.

به گزارش شورانیوز از شیراز ، علیرضا پاک‌فطرت در نخستین همایش ملی بتن استاندارد فارس با بیان اینکه شهرداری شیراز توانسته است در ۵ سال گذشته از طریق فروش اوراق مشارکت ۷۰۰ میلیارد تومان را در قالب سرمایه گذاری از دیگر استان‌ها وارد این شهر کند، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع پروژه‌های ساختمانی در این حوزه در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه استان فارس از نظر موقعیت در منطقه جنوب ایران بسیار حائز اهمیت است و هدایت و پوشش استان‌های مرزی را به عهده دارد، افزود: بدون شک توان و ظرفیت شهر شیراز بیش از این است و از قابلیت بالاتری برخوردار است.
پاک‌فطرت با یادآوری آمار پروانه‌های ساخت و ساز صادر شده توسط شهرداری شیراز در سال ۹۰ گفت: تعداد پروانه‌ها در این سال ۴ میلیون مترمربع بوده است که امسال با وجود طرح‌های تشویقی تا پایان سال ممکن است به ۲ میلیون مترمربع برسد.
وی همچنین از راه‌اندازی طرح ساختمان‌های ممتاز توسط شهرداری شیراز و تلاش شهرداری برای توسعه این ساختمان‌ها خبر داد و تصریح کرد: افرادی که تمایل به ساخت ساختمان به صورت ممتاز داشته باشند مشمول شرایط ویژه‌ای از سوی شهرداری می‌شوند.
شهردار شیراز در این همایش با تصریح اینکه بتن از اصلی‌ترین مصالح پروژه‌های عمرانی محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: هرگاه بتن توسط شرکت‌های ذی‌صلاح ساخته شود به طور حتم اداره استاندارد می‌تواند کنترل و نظارت بهتری بر نحوه ساخت آن داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار