رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
  • کد خبر : 3066
  • چاپ خبر : اعمال تخفیف عوارض صدور پروانه ساختمانی در ۷ محله جنوبی بوشهر

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از اعمال سیاست‌های تشویقی دریافت پروانه ساختمانی در هفت محله جنوبی این شهر خبر داد.

به گزارش شورانیوز از بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۳۰ تا ۲۰ درصد تخفیف برای صدور پروانه ساختمانی، شناسنامه ساختمان و تخریب و نوسازی به منظور تشویق و ساماندهی اراضی املاک در بافت جنوبی شهر بوشهر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با پیشنهاد شهرداری و تصویب  شورای اسلامی شهر بوشهر صاحبان املاک و اراضی واقع در محدوده بافت جنوبی شهر (ریشهر، رایانی، سرتل، امامزاده و تنگکها) در شرایط درخواست مجوز ساخت و انجام بازسازی و نوسازی ملک خود، از مزایا و تسهیلات اعلام شده بهره‌مند می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورا  صدور پروانه ساختمانی،  تخریب و نوسازی  تمام کاربری‌ها غیر از اداری  ۳۰ درصد  و شناسنامه ساختمانی و پاسخ استعلام تمام کاربری‌ها غیر از اداری ۲۰ درصد تخفیف عوارض برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه  اعمال این تخفیف‌ها باید برابر ضوابط طرح تفضیلی باشد و این مصوبه از زمان تصویب به مدت شش ماه قابل اعمال خواهد بود.

برزگرزاده در پایان گفت: ساکنان بافت تاریخی و محلات جنوبی شهر بوشهر دچار مشکلات فراوانی هستند که نیازمند سرعت عمل بیشتر دستگاه‎های خدمت رسان برای کاهش دغدغه‎های مردم است و شورا در جهت بهسازی و ساماندهی این محلات تخفیف‌های خوبی اعمال کرده است که انتظار داریم شهروندان با استفاده از این مشوق‌ها در جهت بهسازی و نوسازی املاک خود اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار