رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
  • کد خبر : 1346
  • چاپ خبر : نقش‌آفرینی متقابل شهروندان و مسئولان، ضرورت مهم برنامه های گردشگری ۲۰۱۸
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد؛

نقش‌آفرینی متقابل شهروندان و مسئولان، ضرورت مهم برنامه های گردشگری ۲۰۱۸

شهروندان و مسئولان، به صورت متقابل وظایفی دارند که باید در راستای توسعه شهر مورد توجه قرار دهند.

به گزارش شورانیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، رسول درسخوان در جریان دیدار مردمی شهردار تبریز با شهروندان محله خطیب خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر، شاهد اقدامات گسترده و مهمی در توسعه و آبادانی شهر بوده‌ایم؛ این اقدامات موجب شده با همت مسئولان استانی و شهری، تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال‌ ۲۰۱۸ میلادی انتخاب شود.
وی اضافه کرد: مشارکت شهروندان در میزبانی گردشگران اسلامی در سال ۲۰۱۸ میلادی، از مهم‌ترین ضروریات این رویداد مهم بین‌المللی است که در کنار اقدامات ساختاری شهرداری تبریز، می‌تواند یک مسیر موفق را برای شهر تبریز رقم زند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به پیشینه تاریخی محله خطیب یادآور شد: این محله اصیل و قدیمی، در دوره‌های مختلف تاریخی، از جمله دوره مشروطیبت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حماسه‌ساز بوده و بازرگانان آن، نقش ویژه‌ای در اهداف اقتصادی شهر داشته‌اند.
درسخوان خاطرنشان کرد: علی‌رغم این پیشینه ممتاز، نیازهایی در بخش‌های مختلف محله خطیب از جمله در ایجاد فرهنگسرا و توسعه فضای سبز، به چشم می‌خورد که امیدواریم با تدبیر شهردار تبریز حل شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار