رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
  • کد خبر : 1297
  • چاپ خبر : اجرای طرح هایی با هدف احیای ورزش  اسکیت در استان البرز خبر داد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج و سرپرست هیأت اسکیت استان البرز:

اجرای طرح هایی با هدف احیای ورزش اسکیت در استان البرز خبر داد.

فاطمه اسکندری که با حکمی از سوی رئیس فدراسیون اسکیت به عنوان سرپرست هیأت اسکیت استان البرز منصوب شد، اظهار داشت: پرداختن به ورزش یکی از مهمترین عوامل بازدارنده در برابر انحرافات اخلاقی و اجتماعی است.

به گزارش شورانیوز ،متاسفانه کشور ما با معضل اعتیاد روبه‌روست و سالانه تعدادی از ماموران خدوم نیروی انتظامی و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان در راه مبارزه با سوداگران مرگ به شهادت می‌رسند.
عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: از سوی دیگر شاهد هستیم که دستگاه قضایی شجاعانه در برابر این بلای خانمانسوز ایستادگی کرده و احکام قضایی سنگینی را علیه متهمان به ورود، تولید و عرضه مواد مخدر صنعتی و سنتی صادر می‌کند.
اسکندری با اشاره به برخی از آمارهای رسمی گفت: در روزهای اخیر جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر میهمان استان البرز بود و اعلام کرد که طی ۶ ماه نخست سال جاری بیش از ۳۴۰ تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و تعداد زیادی باندهای قاچاق مواد مخدر منهدم شده است.

لزوم جدیت در انجام کارهای فرهنگی و ورزشی

وی بیان داشت: در شرایطی که نیروی انتظامی، نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه قضایی به درستی به وظائف خود عمل می‌کنند، این پرسش مطرح می‌شود که چرا با وجود این تلاش‌های شبانه‌روزی باز هم بلای اعتیاد گریبانگیر خانواده‌ها و جوانان ما شده است.
سرپرست هیأت اسکیت استان البرز افزود: علت این است که ما باید همزمان و هماهنگ با اقدامات انتظامی و قضایی، کار فرهنگی را نیز با همان جدیت جلو ببریم و با فرهنگ‌سازی مناسب در راستای اقدامات پیشگیرانه حرکت کنیم.
اسکندری ادامه داد: به طور قطع فراهم‌سازی شرایط مناسب ورزش برای نوجوانان و جوانان و تشویق آنها به ورزش نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کند.
وی با اشاره به مسئولیت خود در هیأت اسکیت استان البرز گفت: ورزش‌های مفرح و شادی‌آفرینی چون اسکیت می‌تواند در این حوزه نقش بسیار خوبی داشته باشد و به همین دلیل یکی از اولویت‌های اصلی این هیأت باید جذب نوجوانان و جوانان باشد.
سرپرست هیأت اسکیت استان البرز اظهار داشت: در حال حاضر دو موضوع در دستور کار ما قرار دارد که موضوع نخست همگانی‌ کردن ورزش اسکیت و دیگری اصلاح ساختارهای این هیأت است.
اسکندری در پایان گفت: به طور قطع برای هر دو حوزه برنامه‌های ویژه‌ای داشته در تلاش هستیم با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها، به ویژه استعداد و توانمندی نوجوانان و جوانان، ورزش اسکیت را در استان البرز احیا کرده و به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار