اجتماعی ، ورزشی » استان ها » البرز » فرهنگی ، هنری » مدیریت شهری
کد خبر : 1297
یکشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
عضو شورای اسلامی شهر کرج و سرپرست هیأت اسکیت استان البرز:

اجرای طرح هایی با هدف احیای ورزش اسکیت در استان البرز خبر داد.

به گزارش شورانیوز ،متاسفانه کشور ما با معضل اعتیاد روبه‌روست و سالانه تعدادی از ماموران خدوم نیروی انتظامی و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان در راه مبارزه با سوداگران مرگ به شهادت می‌رسند.
عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: از سوی دیگر شاهد هستیم که دستگاه قضایی شجاعانه در برابر این بلای خانمانسوز ایستادگی کرده و احکام قضایی سنگینی را علیه متهمان به ورود، تولید و عرضه مواد مخدر صنعتی و سنتی صادر می‌کند.
اسکندری با اشاره به برخی از آمارهای رسمی گفت: در روزهای اخیر جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر میهمان استان البرز بود و اعلام کرد که طی ۶ ماه نخست سال جاری بیش از ۳۴۰ تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و تعداد زیادی باندهای قاچاق مواد مخدر منهدم شده است.

لزوم جدیت در انجام کارهای فرهنگی و ورزشی

وی بیان داشت: در شرایطی که نیروی انتظامی، نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه قضایی به درستی به وظائف خود عمل می‌کنند، این پرسش مطرح می‌شود که چرا با وجود این تلاش‌های شبانه‌روزی باز هم بلای اعتیاد گریبانگیر خانواده‌ها و جوانان ما شده است.
سرپرست هیأت اسکیت استان البرز افزود: علت این است که ما باید همزمان و هماهنگ با اقدامات انتظامی و قضایی، کار فرهنگی را نیز با همان جدیت جلو ببریم و با فرهنگ‌سازی مناسب در راستای اقدامات پیشگیرانه حرکت کنیم.
اسکندری ادامه داد: به طور قطع فراهم‌سازی شرایط مناسب ورزش برای نوجوانان و جوانان و تشویق آنها به ورزش نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کند.
وی با اشاره به مسئولیت خود در هیأت اسکیت استان البرز گفت: ورزش‌های مفرح و شادی‌آفرینی چون اسکیت می‌تواند در این حوزه نقش بسیار خوبی داشته باشد و به همین دلیل یکی از اولویت‌های اصلی این هیأت باید جذب نوجوانان و جوانان باشد.
سرپرست هیأت اسکیت استان البرز اظهار داشت: در حال حاضر دو موضوع در دستور کار ما قرار دارد که موضوع نخست همگانی‌ کردن ورزش اسکیت و دیگری اصلاح ساختارهای این هیأت است.
اسکندری در پایان گفت: به طور قطع برای هر دو حوزه برنامه‌های ویژه‌ای داشته در تلاش هستیم با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها، به ویژه استعداد و توانمندی نوجوانان و جوانان، ورزش اسکیت را در استان البرز احیا کرده و به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.