رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May
  • سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
  • کد خبر : 11081
  • چاپ خبر : آمار ارایه شده توسط آقای علیخانی صحیح نیست/اظهار نظرها کمی منصفانه باشد

سخنگوی سابق شورای شهر تهران اظهار کرد: در سال ۱۳۹۶ تعداد کارکنان شهرداری ۵۵ هزار و ۵۸۰ نفر بوده و آمار ارایه شده توسط آقای علیخانی صحیح به نظر نمی‌رسد.

به گزارش شورانیوز ، رضا تقی پور سخنگوی شورای شهر تهران در دوره چهارم در به واکنش ارائه برخی آمارها از تعداد کارکنان شهرداری در جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: آقای قالیباف کتابی چاپ کرده‌اند که در آن تمامی آمار ارقام‌ها به تفکیک وجود دارد و من از وی می خواهم این کتاب را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد تا تمامی مسائل برای مردم روشن شود.

وی افزود: در صفحه ۹۶ این کتاب ذکر شده است که در سال ۱۳۸۴ تعداد کارکنان شهرداری از جمله ستادها، مناطق و شرکت‌های تابعه ۵۴ هزار و ۴۳۰ نفر بوده است که این تعداد در سال ۱۳۹۶ به عدد ۵۵ هزار و ۵۸۰ نفر افزایش یافته و این در حالی است که طی این سال‌ها خدمات اجتماعی از جمله مترو، خدمات فرهنگی بسیار گسترش پیدا کرده است و با این حال تنها ۲ درصد به تعداد کارمنان شهرداری افزوده شده.

این عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: علم آمار اصول روشن و واضحی دارد اما ممکن است برخی افراد با برخی قصد و نیت ها اعداد و ارقام‌ها را متفاوت نشان دهند به طور مثال در محاسبه کارکنان شهرداری تمامی پیمانکاران و افرادی که به طور موقت با شهرداری کار می‌کنند را به حساب می‌آورند تا عدد بزرگ‌تر از آمار واقعی جلوه کند.

تقی پور گفت : در حال حاضر هم می توان به معاونت فعلی نیروی انسانی شهرداری مراجعه کرد و آمار واقعی را فهمید. به نظر بنده باید اظهار نظرها کمی منصفانه باشد.

گفتنی است علیخانی در جلسه امروز شورای شهر مدعی شده بود که در دوره مدیریت الویری بر شهرداری تهران ۲۵ هزار کارمند در شهرداری مشغول به کار بودند که این تعدا در دوره مدیریت اصول گرایان در این نهاد به ۱۳۵ هزار نفر رسیده است. این در حالی است که حتی نجفی نیز در ابتدای تصدی پست شهرداری تهران تعداد حقوق بگیران این نهاد را ۶۶ هزار نفر اعلام کرده بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار