رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
  • کد خبر : 10845
  • چاپ خبر : حکم شهردار تهران در وزارت کشور زمان بر است

 رییس شورای شهر تهران گفت که روند امضای حکم شهردار تهران در وزارت کشور زمان بر است اما وزیر کشور در این مورد به جد پیگیر هستند.

به گزارش شورانیوز ، محسن هاشمی روز یکشنبه در دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: برهمین اساس برای مدیریت موقت شهرداری تهران تا صدور حکم انتصاب شهردار، فردی به عنوان سرپرست انتخاب خواهد شد.
وی اظهار کرد: در جلسه روز چهارشنبه نجفی به عنوان شهردار انتخاب و همان روز تمام مدارک و اسناد به وزارت کشور و مراجع ذی ربط ارسال شد و انشاالله این کار به زودی انجام شود.
وی ادامه داد: دیروز به همراه سخنگوی شورا و خانم امانی با وزیر کشور جلسه ای داشتیم که ایشان در این مورد قول مساعد دادند اما این پروسه زمان بر است.
هاشمی خاطرنشان کرد: طبق قانون در صورتی که شورای شهر یک نفر را به عنوان شهردار انتخاب کند تا زمانی که حکم وی امضا شود کارهای شهر برعهده شهردار قبل و یا یکی از کارکنان شهرداری انجام می شود.
هاشمی با تبریک هفته دولت ابراز امیدواری کرد همکاری دولت و شهرداری ها به ویژه تهران باعث شکوفایی شهر ها باشد.
وی افزود: هفته دولت را که در آن قرار داریم و با نام شهید رجایی و شهید باهنر نامگذاری شده گرامی می داریم.
وی گفت: شهید رجایی با جنایت منافقان کوردل نامش جاودانه ماند و آثار خدمات شهید و شکنجه هایی که در دوران مبارزه دید و آثار آن جاودان ماند.
هاشمی افزود: شهید باهنر نیز به عنوان نخست وزیر جمهوری اسلامی دارای فعالیتهای مبارزاتی جدی قبل از انقلاب و فعالیت های سیاسی فرهنگی شان در آن دوران بودند و یادشان گرامی باد.
وی در ادامه برای دولت دوازدهم که به تازگی کار خود را آغاز کردند، آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم همکاری دولت و شهرداری ها به ویژه شهرداری تهران باعث شکوفایی شهرها باشد .

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار