اخبار برگزیده » استان ها » تهران » مدیریت شهری
کد خبر : 10845
یکشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
محسن هاشمی

حکم شهردار تهران در وزارت کشور زمان بر است

به گزارش شورانیوز ، محسن هاشمی روز یکشنبه در دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: برهمین اساس برای مدیریت موقت شهرداری تهران تا صدور حکم انتصاب شهردار، فردی به عنوان سرپرست انتخاب خواهد شد.
وی اظهار کرد: در جلسه روز چهارشنبه نجفی به عنوان شهردار انتخاب و همان روز تمام مدارک و اسناد به وزارت کشور و مراجع ذی ربط ارسال شد و انشاالله این کار به زودی انجام شود.
وی ادامه داد: دیروز به همراه سخنگوی شورا و خانم امانی با وزیر کشور جلسه ای داشتیم که ایشان در این مورد قول مساعد دادند اما این پروسه زمان بر است.
هاشمی خاطرنشان کرد: طبق قانون در صورتی که شورای شهر یک نفر را به عنوان شهردار انتخاب کند تا زمانی که حکم وی امضا شود کارهای شهر برعهده شهردار قبل و یا یکی از کارکنان شهرداری انجام می شود.
هاشمی با تبریک هفته دولت ابراز امیدواری کرد همکاری دولت و شهرداری ها به ویژه تهران باعث شکوفایی شهر ها باشد.
وی افزود: هفته دولت را که در آن قرار داریم و با نام شهید رجایی و شهید باهنر نامگذاری شده گرامی می داریم.
وی گفت: شهید رجایی با جنایت منافقان کوردل نامش جاودانه ماند و آثار خدمات شهید و شکنجه هایی که در دوران مبارزه دید و آثار آن جاودان ماند.
هاشمی افزود: شهید باهنر نیز به عنوان نخست وزیر جمهوری اسلامی دارای فعالیتهای مبارزاتی جدی قبل از انقلاب و فعالیت های سیاسی فرهنگی شان در آن دوران بودند و یادشان گرامی باد.
وی در ادامه برای دولت دوازدهم که به تازگی کار خود را آغاز کردند، آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم همکاری دولت و شهرداری ها به ویژه شهرداری تهران باعث شکوفایی شهرها باشد .